Prima best allemaal maar zo netjes zijn die reacties niet geweest. Dat BP geen politieke voorkeur heeft is mij heel duidelijk de voorkeur van BP is rauwe voeding zelfs samenstellen. Maar BP is een forum van vele personen en die enkele voorstander die durfde positief te zijn over Wilders kreeg wel gelijk een lading modder over zich heen waardoor andere personen die best misschien ook wel een beetje voorstander voor bepaalde zaken van Wilders zijn nooit meer durfde te reageren. En inderdaad hogerhand heeft dan nog nooit ingegrepen.Angelique schreef: Ik wil alleen even op deze ingaan. Hiermee suggereer jij dat het forum "barfplaats" een politieke stelling inneemt en dat is dus niet waar. Er zijn in het verleden meerdere (felle) discussies geweest over politiek/buitenlanders/uitkeringen enz. en never nooit is er van hogerhand ook maar op aan gestuurd dat er niet over Wilders gesproken mag worden.
Zelfs mensen die aangegeven hebben op hem gestemd te hebben zijn nog net zo gezellig lid hier. Zo gaat dat hier in de bar. In een politieke discussie kan links en rechts lijnrecht tegenover elkaar staan om elkander vervolgens weer te helpen of te feliciteren. oftewel...even goede vrienden. Dat er meer mensen hier tegen hem zijn dan voor hem zegt niks over hoe "barfplaats" over wilders denkt c.q. dat de naam hier taboe is en hij persona non grata. Barfplaats draagt geen politieke voorkeur uit, we bieden slechts een platform in de vorm van een bar/off-topic gedeelte om er over te discussiëren.
Ik heb het dus niet tegen BP als één rechtspersoon of hoe je dat ook moet omschrijven. ik heb het over BP als forum met een aantal duizenden leden