De campingplaatsen zijn bij deze beperkt tot 1000 stuks, 10 euro per plaatsAngelique schreef: Jaaaaaaa, das erg![]()
Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Huizen kopen/verkopen?
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
lekker intiem maar 1000 plekkenKim_S schreef: De campingplaatsen zijn bij deze beperkt tot 1000 stuks, 10 euro per plaats![]()
1 douche, 1 toiletMieke L. schreef: lekker intiem maar 1000 plekken![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
ja logisch wat wil je nou voor 10 euro!Kim_S schreef: 1 douche, 1 toilet![]()
- Angelique
- 5-sterren

Nou, lekker ontbijtje erbijMieke L. schreef: ja logisch wat wil je nou voor 10 euro!
- Angelique
- 5-sterren

Daar waar de wereld 100 km geleden al ophieldRiek schreef: Spannend!! Ik duim voor je.
Waar staat je (hopelijk) nieuwe paleis ook alweer?
Veul te ver, geloof ik, toch?![]()
Boven de A7 dusAngelique schreef: Daar waar de wereld 100 km geleden al ophield![]()
Spannend Angelique, Ik duim voor je mee.
-
lianneke
- 5-sterren

Ik zal Geert morgen een portie positieve energie meegeven, dat ie nog maar een tandje harder zn best doet!!! Succes!!
(O, dat stekkie waar de wereld op houd hadden wij al op het oog hoor.....)
Wij hebben huisje bezichtigd. Was best leuk, wel meer gedateerd en iets minder onderhouden dan de foto's deden vermoeden. Voor het woonhuis wat opknapwerk (wat andere dingen op de vloeren en muren, parket woonkamer laten repareren en lakken, voordeur opnieuw verven en stukje afschaven wegens klemmen). Het bedrijfsgedeelte mag wat meer hebben dan alleen een kwastje verf. Dat zal geïsoleerd moeten worden en ook iets met de vloer en een trap naar boven ipv alleen een lullig laddertje.
Vanmiddag kijken bij plan B.
En dan is er mogelijk een plan C. Meneer kreeg een belletje vandaag dat viavia ook een geluidstechneut, inmiddels gestopt mn zn bedrijf (pensioen?) zn huis te koop gaat zetten of dat net heeft gedaan. Hij wil vanavond met viavia van het belletje eens gaan kijken, om eens te vragen wat dan de vraagprijs zou zijn.
Ik kan nog niet zo'n wijs uit hoe groot het dan zou zijn (2 huisnummers wel, maar in een buurt met relatief kleine huisjes). Wel is het dichtbij mn favoriete supermarkt.
Vanmiddag kijken bij plan B.
En dan is er mogelijk een plan C. Meneer kreeg een belletje vandaag dat viavia ook een geluidstechneut, inmiddels gestopt mn zn bedrijf (pensioen?) zn huis te koop gaat zetten of dat net heeft gedaan. Hij wil vanavond met viavia van het belletje eens gaan kijken, om eens te vragen wat dan de vraagprijs zou zijn.
Ik kan nog niet zo'n wijs uit hoe groot het dan zou zijn (2 huisnummers wel, maar in een buurt met relatief kleine huisjes). Wel is het dichtbij mn favoriete supermarkt.
- Angelique
- 5-sterren

Alles nog open dus. Kan ook spannend zijn 
Ik zou voor optie C gaan Koek! (Hopelijk is het binnen budget...)
Nog steeds aan het onderhandelen Angelique?
- Angelique
- 5-sterren

Ach, die arme jongen is al tot 10 uur savonds bezig met dat gekrakeellianneke schreef: Ik zal Geert morgen een portie positieve energie meegeven, dat ie nog maar een tandje harder zn best doet!!! Succes!!
- Angelique
- 5-sterren

[quote="Kim_S"]
[/quote]
Neuh, we zijn wel uitgeonderhandeld dacht ik, nu in de afrondende fase. Het komt in ieder geval wel goed allemaal...zo lijkt het nu.
[/quote]
Neuh, we zijn wel uitgeonderhandeld dacht ik, nu in de afrondende fase. Het komt in ieder geval wel goed allemaal...zo lijkt het nu.