CatanDog's - Hét anti-vlooien en anti-teken middel?????
Moderator: Lizzy
Re: CatanDog's - Hét anti-vlooien en anti-teken middel?????
Wij hebben er in het voorjaar wel een aantal gezien bij Ilan, volgens mij een stuk of 5. Hij heeft een week of 5 een Scaliborband omgehad ivm met vakantie in het buitenland en bij thuiskomst is deze weer af gegaan. Sindsdien (begin juli) eigenlijk geen teek meer gezien.
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Eentje maar, dat was in Maart of April...vlooien al helemaal niet....en zonder er iets tegen te gebruiken, geen banden, geen natuurlijke middeltjes, helemaal niets...nu wordt hier zeer regelmatig het hoge gras weggemaaid, en men doet de ronde met Roud-Up, misschien scheelt dat ook?
Hier (Hilvarenbeek) gedurende 2 weken in mei bijna elke dag , daarvoor en daarna geen een. Geen anti-teekspul gebruikt.
-
Lil
In de lente heel veel teken gehad, toen de heren 1 pipet advantix gegeven. Jones krijgt dat dus nooit meer!
Al maanden dus niets gehad en ook geen enkele teek. Boris is nog wel tekenmagneet, maar denk dat hij zonder spul misschien 4 stuks in de hele zomer heeft gehad.
Al maanden dus niets gehad en ook geen enkele teek. Boris is nog wel tekenmagneet, maar denk dat hij zonder spul misschien 4 stuks in de hele zomer heeft gehad.
Ik heb telkens opgeschreven waar ik ging wandelen en met hoeveel teken ik dan thuis kwam.
Er zijn nu twee wandelgebieden over waar ik heen ga zonder ook maar met één teek terug te komen, tegen 30 teken per wandeling op ons ander rondje.
Op deze manier heb ik gelukkig geen middelen nodig.
Er zijn nu twee wandelgebieden over waar ik heen ga zonder ook maar met één teek terug te komen, tegen 30 teken per wandeling op ons ander rondje.
Op deze manier heb ik gelukkig geen middelen nodig.
-
labradorluna
- 2-sterren

- Contacteer:
Weinig teken dus dit jaar. Lekker;-) We wachten nu volgend jaar maar weer af. Bedankt voor de reacties.