Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
AW: Re: wat eten we vandaag... deel 36
[quote="koekje"]
Ga zo rond 6en naar de Surinamer in de Eerste van Swindenstraat, tegenover de AH. Gewoon even doorbijten en lang in de rij staan, het is het zeker waard.
[/quote]Wij zijn naar die andere, Lalla Rookh, in de Wijttenbachstraat vlakbij station Muiderpoort gegaan. Dat was makkelijker te bereiken met het OV, omdat we de fietsen op zijn laatst al om 17:45 moesten afgeven. Die is iets minder goed, maar nog steeds goed genoeg :p
Was heerlijk, als voorgerecht bakabana met satésaus, toen grote portie roti met kerrie met lam.
Ga zo rond 6en naar de Surinamer in de Eerste van Swindenstraat, tegenover de AH. Gewoon even doorbijten en lang in de rij staan, het is het zeker waard.
[/quote]Wij zijn naar die andere, Lalla Rookh, in de Wijttenbachstraat vlakbij station Muiderpoort gegaan. Dat was makkelijker te bereiken met het OV, omdat we de fietsen op zijn laatst al om 17:45 moesten afgeven. Die is iets minder goed, maar nog steeds goed genoeg :p
Was heerlijk, als voorgerecht bakabana met satésaus, toen grote portie roti met kerrie met lam.
-
BusKay
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
[quote="Nadia"]
Wat is dat?
[/quote]
Drie in de pan zijn kleinere (iets dikker beslag) pannenkoekjes met krenten/rozijnen/sukade. Welke je dus met drie in één pan kunt bakken.
[quote="Angelique"]
Fri et
[/quote]
KAAL??? Zelfs geen kroooooooooookkkkkkkkeeeeettttttjjjjjeeeee..??

Wat is dat?
[/quote]
Drie in de pan zijn kleinere (iets dikker beslag) pannenkoekjes met krenten/rozijnen/sukade. Welke je dus met drie in één pan kunt bakken.
[quote="Angelique"]
Fri et
[/quote]
KAAL??? Zelfs geen kroooooooooookkkkkkkkeeeeettttttjjjjjeeeee..??
[quote="monster"]
Lekker ouderwets drie in de pan
[/quote]ik haal ze uit een kookboek uit 1920. Alleen de reuzel heb ik maar vervangen. Het zijn pannenkoekjes met gist. Ze zijn echt heerlijk. De taal in dat kookboek is prachtig.
Lekker ouderwets drie in de pan
[/quote]ik haal ze uit een kookboek uit 1920. Alleen de reuzel heb ik maar vervangen. Het zijn pannenkoekjes met gist. Ze zijn echt heerlijk. De taal in dat kookboek is prachtig.
Pizza van Domino's. Oh bleh, wat is dat toch goor.... Maar ja, Leo was vlees wezen halen, ik had groenten gemalen, we waren moe en geen zin om te koken 
Oud Nederlands is sowieso prachtig. Luisterde toen ik 's nachts reed veel naar Nora Romanesko op Radio1, die had altijd een uurtje oude radio-opname's in de nacht van vrijdag op zaterdag. Heerlijk!monster schreef: ik haal ze uit een kookboek uit 1920. Alleen de reuzel heb ik maar vervangen. Het zijn pannenkoekjes met gist. Ze zijn echt heerlijk. De taal in dat kookboek is prachtig.
Oh echt?? Ik vind het heeeeerlijkLizzy schreef: Pizza van Domino's. Oh bleh, wat is dat toch goor.... Maar ja, Leo was vlees wezen halen, ik had groenten gemalen, we waren moe en geen zin om te koken![]()
Wij hadden lasagne met heeeeeeel veel groente.
Probeer de pizza's van Ekoplaza anders eens, goedkoper dan Domino's (ietsLizzy schreef: Pizza van Domino's. Oh bleh, wat is dat toch goor.... Maar ja, Leo was vlees wezen halen, ik had groenten gemalen, we waren moe en geen zin om te koken![]()
Wij hebben wel eens van die goedkope afbakpizza's. Die met pepertjes vind ik eigenlijk best te kanen, maar die zijn niet vega.
Van de dokter en meestal ook huismerk heb je met pesto en mozzarella. Wel vega en op zich ook nog weg te krijgen.
De beste makkelijke pizzas vind ik die van de bestelturk. Ik heb dan de vegetariana, met extra olijven.
Wij aten vandaag maaltijdslaai van de Aldi.
Morgen maar weer echt zelf en echt koken.
Van de dokter en meestal ook huismerk heb je met pesto en mozzarella. Wel vega en op zich ook nog weg te krijgen.
De beste makkelijke pizzas vind ik die van de bestelturk. Ik heb dan de vegetariana, met extra olijven.
Wij aten vandaag maaltijdslaai van de Aldi.
Morgen maar weer echt zelf en echt koken.
- Angelique
- 5-sterren

Toevallig laatst in Limabwe pizza's van Domino's gegeten moet zeggen dat ze mij absoluut niet tegen vielen. Ze waren eigenlijk best wel lekkerLizzy schreef: Pizza van Domino's. Oh bleh, wat is dat toch goor.... Maar ja, Leo was vlees wezen halen, ik had groenten gemalen, we waren moe en geen zin om te koken![]()
Ik vind die ook best lekker. T blijft vette bende natuurlijk.. Ik haal meestal margherita pizza's van de Lidl. Daar kiep ik op wat ik in huis heb (bijv champignons, ham, ananas of misschien brie en rucola). Net zo makkelijk.
Ik deed vandaag een Kimmetje en maakte een megapan macaroni
Ik deed vandaag een Kimmetje en maakte een megapan macaroni
Ik deed vandaag eens geen Kimmetje 8)
Visje met knapperig korstje uit de oven, puree en erwtjes. De family vond het lekker
Visje met knapperig korstje uit de oven, puree en erwtjes. De family vond het lekker
Ik dacht ik neem t even over vandaagKim_S schreef: Ik deed vandaag eens geen Kimmetje 8)
Visje met knapperig korstje uit de oven, puree en erwtjes. De family vond het lekker![]()
Dank!bloemetje schreef: Ik dacht ik neem t even over vandaag.
Morgen doe ik weer braaf macaroni
Vandaag weet ik nog niet. Gisteren Kofte balletjes ala Iskender. Beviel goed, en is een stuk vlotter klaar dan met kebab. Wordt een blijvertje, alleen die droge strot van de knoflook is dan weer wat minder. Maar goed; elk voordeel hep ze nadeel. Het waren maar 2 tenen.
-
BusKay
Goede smoes voor een pilsje d'r bij, toch??K&D schreef: Vandaag weet ik nog niet. Gisteren Kofte balletjes ala Iskender. Beviel goed, en is een stuk vlotter klaar dan met kebab. Wordt een blijvertje, alleen die droge strot van de knoflook is dan weer wat minder. Maar goed; elk voordeel hep ze nadeel. Het waren maar 2 tenen.