Het grote aftellen is begonnen.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Het grote aftellen is begonnen.
Wat een mooi bakje Riek! Fijn ook dat Charlotte er zo gelukkig mee lijkt 
Kek kisje Riek, daar passen heul veul pupjes in

succes met wachten en aftellen.
succes met wachten en aftellen.
Mooie kraamkamer en eens haar pupjes er in liggen wordt het ook echt haar plekje!
Ziet er mooi uit!
- Angelique
- 5-sterren

Mooi buikie Riek
Dat zijn er wel meer dan 1 
Prachtig 
Wat een lief buikje! Bij een ander gaat het veel sneller 
Oh zo mooi he zon buikje! Wanneer is ze uitgerekend?
Ze is zondag 5 oktober uitgerekend.Danny schreef: Oh zo mooi he zon buikje! Wanneer is ze uitgerekend?
Maar ik verwacht ze een dag of twee eerder. Bij de fokker en andere papillonmensen hebben die ervaring.
Ze is nu 760 gram aangekomen. Dus ze gaat een beetje richting de 4 pups
Dat vind ik best veel. Maandag laten we een röntgenfoto maken dan weten we het zeker.
Voor nu gaat het allemaal erg goed met het draakje.
Ze eet heel erg graag.
Ik vind haar op de rug zelfs wat magertjes, voel goed haar ribben, wervels en heupjes, dus ik denk dat ik de voeding nog iets ga verhogen.
Wat me opvalt is dat wanneer Charlotte geplast heeft, Femke er steeds overheen gaat plassen.
Normaal gebeurt dit eigenlijk niet, tenminste niet opvallend.
Machtstrijd begonnen?
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Oeh, spannend!!
Vraagje van niet niet-kenner, zou je je hondje wel röntgenen? Kun je niet beter een echo (zonder straling) laten maken? In het ziekenhuis mogen zwangeren niet op de radiologieafdeling komen..
Gelukkig is 5 oktober heeeel snel, sterkte met geduld opbrengen deze anderhalve week
Vraagje van niet niet-kenner, zou je je hondje wel röntgenen? Kun je niet beter een echo (zonder straling) laten maken? In het ziekenhuis mogen zwangeren niet op de radiologieafdeling komen..
Gelukkig is 5 oktober heeeel snel, sterkte met geduld opbrengen deze anderhalve week
Ik heb me laten vertellen dat een röntgenfoto na 54 dagen dracht niet schadelijker is dan wanneer er bv een foto wordt gemaakt van een gebroken poot of arm.Fenixjuh schreef: Oeh, spannend!!
Gelukkig is 5 oktober heeeel snel, sterkte met geduld opbrengen deze anderhalve week![]()
En ik ben niet ervaren qua bevallingen dus ik wil erg graag weten hoeveel pups ze draagt.
Wil niet het risico lopen dat er één is achter gebleven en na uren dood wordt geboren en dan misschien ook nog de moeder mee neemt.
Ik weet dat het discutabel is die foto, maar in dit geval gok ik op zeker. (voor zover dat mogelijk is)
Jeetje dat gaat al opschieten dan Riek!
Wat lijkt me dat super spannend zo'n eerste nestje! (En alle volgende ook volgens mij
)
Sterkte met de laatste loodjes
Wat lijkt me dat super spannend zo'n eerste nestje! (En alle volgende ook volgens mij
Sterkte met de laatste loodjes
- Angelique
- 5-sterren

Je moet doen wat je zelf prettig vind. Ik hoop dan wel dat de foto ook echt die duidelijkheid ook geeft, want daar ontbreekt het helaas nog wel eens aan.Riek schreef: Ik heb me laten vertellen dat een röntgenfoto na 54 dagen dracht niet schadelijker is dan wanneer er bv een foto wordt gemaakt van een gebroken poot of arm.
En ik ben niet ervaren qua bevallingen dus ik wil erg graag weten hoeveel pups ze draagt.
Wil niet het risico lopen dat er één is achter gebleven en na uren dood wordt geboren en dan misschien ook nog de moeder mee neemt.
Ik weet dat het discutabel is die foto, maar in dit geval gok ik op zeker. (voor zover dat mogelijk is)
Echter, als zo'n pupje ergens rond de 2 ons weegt dan ga je die niet missen in zo'n klein hondje als Charlotte.