De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: De BP-moeders! *Hoera, Silver is geboren! 27-8
Sterkte vandaag Kim. Neem tijd om alles een plaatsje te geven.
Jummie. Spuitluiers met stukjes in bizar grote hoeveelheden..
Ja, jij ook een keer 
Vera had vanochtend ook weer de stront tot diep inde navel zitten. We hadden haar maar in bad gedaan voordat het in de nek zat deze keer
Maarja, zij eet nog niet. Nu had ze van de week wel een gekookt worteltje gekregen, maar daar sabbelt ze alleen nog maar op. De kleine stukjes die afbraken en naar binnen gingen, werkte ze netjes 1 voor 1 uit de mond.
Vera had vanochtend ook weer de stront tot diep inde navel zitten. We hadden haar maar in bad gedaan voordat het in de nek zat deze keer
Maarja, zij eet nog niet. Nu had ze van de week wel een gekookt worteltje gekregen, maar daar sabbelt ze alleen nog maar op. De kleine stukjes die afbraken en naar binnen gingen, werkte ze netjes 1 voor 1 uit de mond.
Zo ging dat bij Dwayne ook
Echt de luier zat he-he-maal vol. Was geen plekje meer schoon. En binnen 7 minuten was de volgende ook vol.
Echt de luier zat he-he-maal vol. Was geen plekje meer schoon. En binnen 7 minuten was de volgende ook vol.
koekje schreef: Ja, jij ook een keer
uhm.....waarom ben ik ook al weer zwangerNadia schreef: Zo ging dat bij Dwayne ook![]()
Je krijgt er zo veel voor terugsuzanne 1 schreef: uhm.....waarom ben ik ook al weer zwanger![]()
![]()
POEPKim_S schreef: Je krijgt er zo veel voor terug![]()
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
suzanne 1 schreef: uhm.....waarom ben ik ook al weer zwanger![]()
![]()
Hehe...
och je mag daar niet bij stil staan...
Als mama ben je gegradueerde in de kots en strontvagerij
Ik mag me trouwens ook heel voorzichtig als toekomstige mama aankondigen.... Het is nog heel pril, dus het kan nog steeds mislopen. Maar ik moet het ergens kwijt
Gefeliciteerd!
Ach mijn op'erking was dan toch niet voor niets gisterenorinake schreef:
Hehe...
och je mag daar niet bij stil staan...
Als mama ben je gegradueerde in de kots en strontvagerij
Ik mag me trouwens ook heel voorzichtig als toekomstige mama aankondigen.... Het is nog heel pril, dus het kan nog steeds mislopen. Maar ik moet het ergens kwijt![]()
Proficiat!
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Lol nee inderdaad :pSieglinde schreef: Ach mijn op'erking was dan toch niet voor niets gisteren
Proficiat!
Nouja poep is dit nog niet echt. Meer flatsjj
Kim_S schreef: Je krijgt er zo veel voor terug![]()
Kaela schreef: POEP![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Orinake
Oooooh Tamara wat leuk! En spannend nog 
Dwayne is vandaag bij het cb geweest. Zijn gewicht (7.5) was weer helemaal in orde. Vorige keer met weeguurtje was hij wat lager op de lijn gaan zitten. Ik geef de week ziek zijn de schuld.
Zijn lengte is nu 68 cm.
Heeft weer 2 spuitjes gehad. Is erg hangerig en huilerig en heeft koorts. Zo sneu. Hij heeft nu eindelijk in bedje zijn slaap gevonden.
Kan ik ook even mezelf terug vinden.
Zijn lengte is nu 68 cm.
Heeft weer 2 spuitjes gehad. Is erg hangerig en huilerig en heeft koorts. Zo sneu. Hij heeft nu eindelijk in bedje zijn slaap gevonden.
Kan ik ook even mezelf terug vinden.