Mini's 3-tal schreef:
Valt dikke mist ook onder weer? We zien hier net de huizen aan de overkant vd straat, terwijl we normaal tot aan Apeldoorn kunnen zien
Als er straks 150 auto's voor je deur staan met het een en ander aan schade kun je er van uitgaan dat het onder weer of alweer!! valt.
Hier was het om 6.00 uur flink raak... Een paar flinke klappen met wat pogingen tot wellicht prachtige foto's en het vervolg zorgde ervoor ik de tuin niet hoef te sproeien.
Ik ben heel blij met dit weer, en komende week ook. We zijn de tuin aan het verbouwen, nou ja...laten verbouwen, en het schiet geweldig goed op met dit mooie weer.
Operatie fill and dug a hole is klaar. Nu de bestrating nog en de beplanting. En dan de jacht op mooie (niet al te dure ) bentheimer troggen.
K&D schreef:
Ik ben heel blij met dit weer, en komende week ook. We zijn de tuin aan het verbouwen, nou ja...laten verbouwen, en het schiet geweldig goed op met dit mooie weer.
Operatie fill and dug a hole is klaar. Nu de bestrating nog en de beplanting. En dan de jacht op mooie (niet al te dure ) bentheimer troggen.
Ik heb even gegoegeld wat het precies is, en misschien hebben we er hier nog wel 1 of 2 in de oude varkensstal!
Wat is "niet al te duur"?
Hier vanmorgen zeer dichte mist en daarna kwam de zon door terwijl het onweerde en viel er veeeeel water. Inmiddels rommelt het nog in de verte en is het weer zonnig en uitermate klef. Een keer bukken en het water staat op je rug, zo klef ongeveer .
- Judith - schreef:
Hier vanmorgen zeer dichte mist en daarna kwam de zon door terwijl het onweerde en viel er veeeeel water. Inmiddels rommelt het nog in de verte en is het weer zonnig en uitermate klef. Een keer bukken en het water staat op je rug, zo klef ongeveer .
Hier verzuipen we zo ongeveer. Sinds middernacht is hier al een halve maand aan regen naar beneden gekomen Bij de buren hebben ze op terras een modderbad, bij mij gelukkig niet maar heb wel een beekje achterom wat richting voorkant tuin stroomt.
Gisteren was het hier prachtig weer, echt van genoten, lekker veel buiten geweest met de rescue-hondjes, die waarschijnlijk voor het eerst in heel lange tijd zon op hun velletje konden laten schijnen
Vandaag regen, niet leuk, maar het is niet anders, ik zie er maar het positieve van in : spoelt de vuiligheid en stank een beetje van hun vachten, want aan wassen of kammen is voorlopig niet te denken