Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- -Annemarie-
- 5-sterren

Re: Huizen kopen/verkopen?
Gave stek, Lique! Alvast gefeliciteerd, gaat vast wel goedkomen verder. 
Ik heb gehuild van geluk toen de stukken bij de notaris warenKim_S schreef: Ik dus echt niet...
Geen idee of ik als het moment dan eindelijk daar is, ontzettend ga juichen, of juist helemaal instort![]()
Je hebt nu een mooi plekje voor jullie tweeMini's 3-tal schreef: Ik heb gehuild van geluk toen de stukken bij de notaris warenWas erg blij dat ik van dat appartement af was, het heeft me uiteindelijk niets gebracht.
Ik denk dat ik het ook niet droog ga houden tzt
- Angelique
- 5-sterren

Geen idee, kan weken duren, hangt van snelheid van banken af e.d. Maar momenteel schijn je te mogen rekenen op 6 tot 8 weken.Cathelijn schreef: Gefeliciteerd alvast. Hoe lang is het nog voorlopig, zoiets?
- Charlie Angel
- Moderator
Precies, de meters zullen het weten!Angelique schreef: Jij gaat juichenen wij juichen heel hard met je mee
(we laten de meters van Loppersum even uitslaan
)
Hoe weet jij dat nou, je bent nog niet eens op de koffie geweest.Kim_S schreef: Je hebt nu een mooi plekje voor jullie twee
Ik denk dat ik het ook niet droog ga houden tzt![]()
Maar dat laatste begrijp ik goed hoor, ben bang dat als het laatste stukje grond ooit verkocht wordt en ik mijn geld krijg dat ik ook meerdere traantjes zal laten.
Wij zien het trouwens helemaal zitten. 'ons' nieuwe huis 8)
Meneer gaat een mancave maken van de verdieping bovenop de werkplaats. Met een bankje, koffiezetter, etc. Dan kan hij daar eens 'iets' roken met zn vrienden en kaarten ofzo.
Ik heb hem maar verteld dat ik het heel goed van mezelf vond dat ik het huis had gevonden (als het aan hem had gelegen, hadden we in Ossendrecht gewoond
). En dat ik het helemaal goed vond dat we dankzij mijn mini-inkomen net iets met een bedrijfsdingetje erbij kunnen betalen, zonder hulp van zn ouders.
Dat betekent dan ook dat het huis straks ook op mijn naam komt en dat ik dan dus ook een huis ga kopen 8)

Meneer gaat een mancave maken van de verdieping bovenop de werkplaats. Met een bankje, koffiezetter, etc. Dan kan hij daar eens 'iets' roken met zn vrienden en kaarten ofzo.
Ik heb hem maar verteld dat ik het heel goed van mezelf vond dat ik het huis had gevonden (als het aan hem had gelegen, hadden we in Ossendrecht gewoond
Dat betekent dan ook dat het huis straks ook op mijn naam komt en dat ik dan dus ook een huis ga kopen 8)
- -Annemarie-
- 5-sterren

Geweldig Koek! Je eigen huis. 
Klinkt goed, een hut voor meneer. 8)
Klinkt goed, een hut voor meneer. 8)
Gaat de agenda eens raadplegen voor een rondje D'terMaxi's 3-tal schreef: Precies, de meters zullen het weten!![]()
Hoe weet jij dat nou, je bent nog niet eens op de koffie geweest.
Maar dat laatste begrijp ik goed hoor, ben bang dat als het laatste stukje grond ooit verkocht wordt en ik mijn geld krijg dat ik ook meerdere traantjes zal laten.
Ik hoop maar dat ik het tzt droog hou tot in de auto
Zal een handdoek meenemen
- Angelique
- 5-sterren

Och erm ja, dat gebed loopt ook nog. Is idd te hopen dat dat een keer (op korte termijn) afgerond wordt.Maxi's 3-tal schreef: Precies, de meters zullen het weten!![]()
En die NAM maar weer dokken
Hoe weet jij dat nou, je bent nog niet eens op de koffie geweest.
- Charlie Angel
- Moderator
Angelique schreef: Och erm ja, dat gebed loopt ook nog. Is idd te hopen dat dat een keer (op korte termijn) afgerond wordt.
Nou, die korte termijn gaat het niet worden ben ik bang.
- Angelique
- 5-sterren

Klinkt goed Koek, ga me sufduimen dat Plan-A Huize K gaat worden!
- Angelique
- 5-sterren

Oh oh okéMaxi's 3-tal schreef:![]()
Nou, die korte termijn gaat het niet worden ben ik bang.![]()
Heel goed Koek 
Lique feli
Lique feli
Tof, en ook redelijk snel een koper.
Koekje koopt een huis.

Koekje koopt een huis.
Proficiat Angelique! Fijn dat jullie het verkocht hebben.
Hier was een bod op ons huis, maar in Duitsland hang je niet vast aan je biedingen en kun je 1 week later de makelaar opbellen met de mededeling dat je je hebt bedacht...
Dus gisteren weer kijkers gehad en morgen ook weer, in de hoop dat daar een nieuw bod uitkomt. Weer opnieuw beginnen en alle blijdschap in de grond geboord 
Hier was een bod op ons huis, maar in Duitsland hang je niet vast aan je biedingen en kun je 1 week later de makelaar opbellen met de mededeling dat je je hebt bedacht...