heicke schreef:
Proficiat Angelique! Fijn dat jullie het verkocht hebben.
Hier was een bod op ons huis, maar in Duitsland hang je niet vast aan je biedingen en kun je 1 week later de makelaar opbellen met de mededeling dat je je hebt bedacht... Dus gisteren weer kijkers gehad en morgen ook weer, in de hoop dat daar een nieuw bod uitkomt. Weer opnieuw beginnen en alle blijdschap in de grond geboord
In Duitsland is het idd pas verkocht als je bij de notaris zit. Heeft voor- en nadelen.
Je kunt dus bijvoorbeeld op het laatste moment nog een hoger bod van iemand anders accepteren. Ook als je alles al "rond" hebt.
Maar heel erg lullig nu voor jullie dat het niet doorgaat natuurlijk
heicke schreef:
Hier was een bod op ons huis, maar in Duitsland hang je niet vast aan je biedingen en kun je 1 week later de makelaar opbellen met de mededeling dat je je hebt bedacht... Dus gisteren weer kijkers gehad en morgen ook weer, in de hoop dat daar een nieuw bod uitkomt. Weer opnieuw beginnen en alle blijdschap in de grond geboord
Ahh, dat is balen zeg dat systeem is best ruk ja, zie je in die engelse programma,s ook. Denk je een tent gekocht te hebben geven ze 'm voor je neus aan een ander. En vice versa natuurlijk.
Maar lichtpuntje dar wr weer nieuwe kijkers zijn, laten we hopen dat daar wat bij zit!
heicke schreef:
Wat vervelend is dit zeg, dan heb ik toch liever de Nederlandse gang van zaken.
Moed houden! (Ook al lijkt me dat soms best moeilijk).
Morgen tweede bezichtiging. Ik vind het spannend. Ik hoop dat we er uit kunnen komen voor een leuk prijsje en dat het dan niet te lang meer duurt. Meneer wilde dit jaar nog verhuizen, misschien gaat dat ook wel lukken.
Ook voor Veraatje. Ze heeft echt behoefte om wat meer van de 'wereld' te gaan zien. Rondkruipen kan hier gewoon niet en de box wordt te klein om goed in te bewegen.
koekje schreef:
Morgen tweede bezichtiging. Ik vind het spannend. Ik hoop dat we er uit kunnen komen voor een leuk prijsje en dat het dan niet te lang meer duurt. Meneer wilde dit jaar nog verhuizen, misschien gaat dat ook wel lukken.
Ook voor Veraatje. Ze heeft echt behoefte om wat meer van de 'wereld' te gaan zien. Rondkruipen kan hier gewoon niet en de box wordt te klein om goed in te bewegen.
En? Was die de 2de keer nog net zo leuk...zei het nog leuker
Idem hier, zowel bij kopen als bij verkopen was het bieden snel gedaan. Bij het kopen zat ik in Z-Duitsland trouwens, heel gek als je dan op een terras zit en 6x per uur telefoon hebt