Ontevreden over Lotgering

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Ontevreden over Lotgering

Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

[quote="Claudia_"]
Ja zo natuurlijk wel :)
Maar dat weet je van geen enkele KVV in principe hoe vaak wel of niet ontdooid. Maar snap wat je bedoeld.

Ik heb er weinig problemen mee tot dusver gelukkig.
[/quote]Wat Ruisje zegt, op den duur ga je het verschil zien hoor. Ik heb al eens een levering van CB terug gestuurd omdat die dus ook tussendoor ontdooit was geweest, dat zie je gewoon, je ruikt het, je merkt het als je het zelf ontdooit en ziet hoe het er dan uit ziet.
bosliefje
4-sterren
4-sterren

Bericht door bosliefje »

Ik voer alleen de wild-variant, die soms erg donker is en soms lichter van kleur, dat zal aan de samenstelling liggen, die dus niet precies op de verpakking staat.
Maar verder ben ik er tevreden over.
Sigbrid
4-sterren
4-sterren

Bericht door Sigbrid »

Lotgering levert het zelf en rijd niet met vrieswagen maar ( sinds vorig jaar pas) met geïsoleerde wagens . En als vlees ontdooit bij de klant komt klopt er iets niet hè . Dus ik nam dat zowiezo niet aan . Maar als dat dan vaker ontdooit en weer ingevroren is geweest ( want meer nemen ontdooit niet aan) gaat de kwaliteit en zeker de versheid ( het word dus zuur en rot dus ) in een sneltreinvaart achteruit
Claudia_
2-sterren
2-sterren

Bericht door Claudia_ »

[quote="Ruisje"]
Bij lotgering kun je wel zien als het ontdooid en weer ingevroren was hoor! Te lang ongekoeld gelegen, weer bevroren en gewoon leveren... Probeer maar eens uit met een pondje gehakt. ;)
[/quote]

Ik heb het nu zelf ondervonden dan denk ik inderdaad, de vis variant zag er niet zo heel fris uit toen het ontdooid was :P

Plaats reactie