Ik moet even men hart luchten... :'( Dank u

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Ik moet even men hart luchten...

kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

Weet je ik vind het alleen al een dikke pluim waard dat jij het op deze manier doet ook voor dat teefje
Geef fokkers de kost die zeggen ziek het maar uit
En ouwehoeren doen ze toch wel je doet het toch nooit goed
Ik vind jij bent niet egoïstisch en denkt aan het welzijn cq geluk van deze hond
Heel veel sterkte met deze juiste beslissing
orinake
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door orinake »

Hij staat op mijn FB en mag gedeeld worden ja.

Gisteren nog een laat gesprek gehad met iemand hier een klein half uurtje vandaan.
Ze ging het thuis eens bespreken en als haar man het ziet zitten dan zouden we gaan kijken of het klikt tussen lykaios en hun poedelpup Pink.
Dus ergens hoop ik dat ze er voor gaan en dat het klikt tussen Pink en Kaios, dan zit hij nog niet zo ver en heb ik nog e kans hem terug te zien na een tijdje!
Heb vannacht 2u op de grond naast zijn bench gezeten, zijn poot op men hand, alsof hij zei: baasje ik zal je missen
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Mensen hebben altijd commentaar en weten het altijd beter. En het mooiste is nog: ze menen dat ze het recht hebben dat allemaal te mogen zeggen zonder rekening te hoeven houden met jou gevoelens. Dat zegt meer over die mensen dan over jou.

Ik hoop voor je dat je snel een goed huisje vindt voor Lykaios. Dan is iedereen weer op zijn plekje en kan iedereen zichzelf weer zijn. En als jij hem nog eens ziet, is het helemaal mooi, dan raak je je vriendje niet helemaal kwijt!
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Respect voor je beslissing!
Hopelijk vind je snel een gouden mand voor Lykaios  :-*
plant
3-sterren
3-sterren

Bericht door plant »

Ik vind het een dappere beslissing en hoop dat hij een fijn nieuw huis krijgt.

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Ik heb zowat 10 jaar 2 honden door middel van hekken in huis gescheiden. Ze maakten elkaar letterlijk en figuurlijk af als ze de kans kregen. Ik heb het gedaan, heb er geen spijt van (gehad) maar als me dit nu weer zou overkomen zou ik 1 van de honden, en dan waarschijnlijk ook de makkelijks te plaatsen, herplaatsen, hoeveel pijn me dat ook zou doen, in het belang van de hond(en)
Daarom nogmaals, alleen maar diep respect voor je beslissing.
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

Trek je niets aan van wat anderen zeggen! Ik vind het ontzettend sterk van je dat je het welzijn van je honden belangrijker vindt dan je eigen geluk.
Ik lees alleen maar heel veel liefde voor je honden. Soms hoort loslaten daar helaas bij...
lightning
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door lightning »

Wowww diep respect voor je dat je het zo doet. Ik vind dit ook de juiste beslissing. Ik wens je wel succes met vinden van een super huis. Leuk is dit helaas niet. Mensen willen toch altijd lullen over anderen, ik zeg altijd: ze kunnen beter over me lullen dan van me eten :-*
Roef & Hidde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Roef & Hidde »

ik wens jou en je gezin veel sterkte,want het zal een zware beslissing geweest zijn om hem te herplaatsen.
laat mensen de praten,jullie weten wel beter.  :-*
Ike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ike »

Weet je.....soms kom je gewoon in een situatie dat je zo'n beslissing moet nemen.....
en wat is nou goed of fout.......ik vind een beslissing genomen in het belang van je
dieren altijd goed, sterkte met het vinden van de juiste baas en het afscheid daarbij  :-* :-*
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Ik kan alleen maar zeggen: heel veel sterkte Tamara!
Ik weet niet of ik het zo kunnen, een dier zo herplaatsen.  Dat vergt heel wat moed, want het doet jou zonder twijfel nog het meeste pijn.
Ik weet hoe gek je bent op Lykaios, dat zie je gewoon als je bij je langs komt, en het is ook een prachtige hond!  Ik vond hem al als jong dier echt geweldig, en rottweilers zijn eigenlijk een beetje te intens en robuust voor mij  :biggrin2:.  Dus dat wil echt wel wat zeggen dat ik hem al prachtig vind.

Echt heel veel sterkte hiermee.  :-*
*loes*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *loes* »

Borke schreef: In mijn ogen neem je de enige zinnige beslissing die je kunt nemen!
Zowel in het belang van al je honden (niet alleen die 2 reuen), maar ook van jullie jonge gezin.
Het zal ongetwijfeld aan je vreten, maar wat mij betreft: hulde en respect!
Ik denk er ook zo over,  :-* :-* :-* :-*
Ulrike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ulrike »

Ik kan het ook niet beter zeggen dan de anderen. Tamara volgens mij is dit de enige juiste keuze die je kunt maken  :-*! En inderdaad welke keuze je ook maakt, de mensen kletsen toch wel want in zo'n geval kun je het toch niet goed doen volgens velen  :P.
**Marjolijn**
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door **Marjolijn** »

Ach Tamara, je handelt uit liefde en wil alleen maar het beste voor jou hondje.
Wat een bagger heb ik oa hier en op fb niet over me heen gehad toen ik Boris wilde herplaatsen.

En als ik dan hoor hoe goed hij op zijn plek zit nu, hoe goed hij het doet, wat een rust hij in zn koppie heeft gekregen dan is al die bagger en zijn al die tranen niet voor niks geweest!

Probeer het je niet aan te trekken! Nogmaals, jij houdt van je hondjes en handelt uit liefde!
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Veel succes bij het vinden van een fijn huisje!

Vind het een dappere beslissing met een heldere onderbouwing ;-) Wanneer je het andersom had gedaan dan hadden mensen ook kritiek gehad dat je het andersom zou moeten doen.....
Sterkte!

Plaats reactie