Royaal konijn zit in de crisis denk ik
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Royaal konijn zit in de crisis denk ik
Ja want er zit royaal konijn in. Das duur vlees natuurlijk 
In een doggy-bag krijgt de eigenaar een maaltijd op maat mee voor de kat en een leuke verrassing voor zichzelf
BlöfKim_S schreef: Duitse. Duitse Doggen![]()
Hebben ze al een soort voor kooikerhondjes??
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Vandaag was Jacy mee naar de intratuin, stond iemand die voedingsadvies voor honden gaf aan mensen. Wat ik het belangrijkste vond, 'smaak', heel verhaal dat dat wel belangrijk is, wat voer je zelf? 'vleesprutje' o, ik heb de ervaring dat als mensen eenmaal vlees hebben gevoerd, ze nooit meer brok willen voeren... Ik kan dus geen advies geven....
Lief meisje toch
Lief meisje toch
Wel heel eerlijk en waarheidsgetrouwFenixjuh schreef: Vandaag was Jacy mee naar de intratuin, stond iemand die voedingsadvies voor honden gaf aan mensen. Wat ik het belangrijkste vond, 'smaak', heel verhaal dat dat wel belangrijk is, wat voer je zelf? 'vleesprutje' o, ik heb de ervaring dat als mensen eenmaal vlees hebben gevoerd, ze nooit meer brok willen voeren... Ik kan dus geen advies geven....
Lief meisje toch![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Gezien het feit dat de meeste rauwvoerders ex-brokkenvoerders zijn, lijkt me dit logisch.kakocavi schreef: Wel heel eerlijk en waarheidsgetrouwHet komt er inderdaad vaak op neer dat rauwvoerders niet zomaar te overtuigen zijn van iets anders.
-
Martine-Tom
En daarbij de meest brokvoerders zijn ook niet zomaar te overtuigen dat er naast brok en blik beter dingen zijn, dat zijn meestal brokhoppers, ene merkje naar het andere.Anne in Duitsland schreef: Gezien het feit dat de meeste rauwvoerders ex-brokkenvoerders zijn, lijkt me dit logisch.
Dat is het in mijn ogen ookAnne in Duitsland schreef: Gezien het feit dat de meeste rauwvoerders ex-brokkenvoerders zijn, lijkt me dit logisch.
Ik hoorde van onze da dat de hypoallergene brok niet hypoallergeen genoeg bleek te zijn en ze nu een nieuwe variant hebben waar minder klachten van komen. Ik citeer mijn pro-rc da: het nadeel is alleen dat er maar zo weinig in zit dat honden het niet te eten vinden, en echt gunstig voor de lange termijn is het ook niet echt.
Maar hey, Fikkie heeft jeuk dus hop, een zak rc mee naar huis!
[quote="Hope"]
Ik hoorde van onze da dat de hypoallergene brok niet hypoallergeen genoeg bleek te zijn en ze nu een nieuwe variant hebben waar minder klachten van komen. Ik citeer mijn pro-rc da: het nadeel is alleen dat er maar zo weinig in zit dat honden het niet te eten vinden, en echt gunstig voor de lange termijn is het ook niet echt.
[/quote]
Is dat niet die variant met o.a. soja en kippenveren? Arme Fikkie...
[/quote]
[quote="Ruisje"]
[/quote]
Ik geloof het wel ja.
Raar eigenlijk, dat ze er dan toch nog steeds kip in blijven stoppen terwijl dat vaak juist een probleem is
[/quote]
Ik geloof het wel ja.
Raar eigenlijk, dat ze er dan toch nog steeds kip in blijven stoppen terwijl dat vaak juist een probleem is
[quote="Hope"]
Ik geloof het wel ja.
[/quote]
Die veren worden natuurlijk zo behandeld dat het hondenlichaam er geen kip meer in herkent.
Ik geloof het wel ja.
[/quote]
Die veren worden natuurlijk zo behandeld dat het hondenlichaam er geen kip meer in herkent.