Duck of ...?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Duck of ...?

Gittje
3-sterren
3-sterren

Bericht door Gittje »

Bij ons in de streek is het hoofdzakelijk Duck die in de dierenwinkels verdeeld wordt.

Net effen gaan kijken bij Maxi Zoo en ze hebben ook wat Carnibest liggen, maar die is nog duurder dan Duck.

Jammer dat ik geen plaats heb voor een extra vrieskist om verschillende vleessoorten tegen een gunstige prijs te kunnen inslaan *zucht*
CindyMayella
5-sterren
5-sterren

Bericht door CindyMayella »

Hier zelfde probleem, weinig vriezerruimte :'(..... Duck vond ik er ook niet fijn uit zien..... Geef nu sinds maand barf en hij doet het er goed op; in weekend krijgt ie wel kvv.....
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

[quote="Gittje"]
Bij ons in de streek is het hoofdzakelijk Duck die in de dierenwinkels verdeeld wordt.

Net effen gaan kijken bij Maxi Zoo en ze hebben ook wat Carnibest liggen, maar die is nog duurder dan Duck.

Jammer dat ik geen plaats heb voor een extra vrieskist om verschillende vleessoorten tegen een gunstige prijs te kunnen inslaan *zucht*
[/quote]

Carnibest is misschien duurder maar wel van veel betere kwaliteit dan Duck. ziet er uit als vlees en ruikt als vlees, is rover gemalen, jammer dat ook Carnibest een premix toevoegt, maar desondanks vele malen beter dan Duck. Ik zou a la minute over stappen.
Gittje
3-sterren
3-sterren

Bericht door Gittje »

Als ik het zo lees, lijkt Duck bijna even slecht als brok  ???

Voor de hond maakt het weinig verschil, die eet gewoon alles. Een echte vuilbak  :biggrin2:

Vandaag ga ik een paar pakjes Carnibest halen. 
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

Nee, niet even slecht als brok, er is rauw vlees in verwerkt en dat is bij brok niet het geval, verder wordt aan brok veel granen, maismeel o.i.d toegevoegd. dat is dan weer bij Duckniet het geval.

Plaats reactie