BPWR: hondenschoentjes (evt. iemand een paar te leen maat XS)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Pauline
- 5-sterren

BPWR: hondenschoentjes (evt. iemand een paar te leen maat XS)
Had het al in de topic over Joep gevraagd, maar wie heeft er ervaring met hondenschoentjes? Ik kijk zelf naar de Ruffwear Grip Tex of de Summit Trex. Roepen jullie eens wat!
Laatst gewijzigd door Pauline op di 30 sep 2014, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Angelique
- 5-sterren

Re: BPWR: hondenschoentjes
Je zou het moeten kunnen uitproberen. Onze Groovy kon met schoenen helemaal niet meer uit de voeten, juist omdat ze stroef waren, dus dan bleef de voet staan, had dan helemaal geen benul om 'm nog bij te zetten en plof daar lag ze.
Buzzer liep de laatste maanden op Porta Wear schoentjes. Alleen met z'n achterpoten dan omdat hij op onze vloer steeds door z'n achterpoten weggleed.
Hij liep er dus alleen in huis mee en dat ging prima - Buzzer stapte weer vrolijk rond en was er zichtbaar blij mee.
http://www.dursydog.nl/product/308/544/porta-wear-dog-shoes-4-st/245211/54482
Hij liep er dus alleen in huis mee en dat ging prima - Buzzer stapte weer vrolijk rond en was er zichtbaar blij mee.
- Pauline
- 5-sterren

Ahhh da's helemaal zielig!Angelique schreef: Je zou het moeten kunnen uitproberen. Onze Groovy kon met schoenen helemaal niet meer uit de voeten, juist omdat ze stroef waren, dus dan bleef de voet staan, had dan helemaal geen benul om 'm nog bij te zetten en plof daar lag ze.
- Pauline
- 5-sterren

Bedankt voor de link! Ik ga denk ik morgen maar eens een rondje bellen of er ergens in de buurt een DSZ is die ze verkoopt en waar ik ze misschien even proberen mag.Ruisje schreef: Buzzer liep de laatste maanden op Porta Wear schoentjes. Alleen met z'n achterpoten dan omdat hij op onze vloer steeds door z'n achterpoten weggleed.
Re: BPWR: hondenschoentjes (evt. iemand een paar te leen maat XS)

Paulien, is dit wat? De labello er naast zodat je kunt zien hoe groot/klein ze zijn.
Maar ze zijn wel echt klein. Ik denk dat Joep eigenlijk veel grotere poten heeft.
Deze had ik voor Charlotte toen ze haar teentje uit de kom had.
Je mag ze lenen.
Ik denk dat ze wel door de brievenbus passen.
Als je denkt dat Joep de schoentjes past, dan stuur ik ze op.
Ze komen wel weer terug als je ze niet meer nodig hebt.
Laatst gewijzigd door Riek op di 30 sep 2014, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja dus 
Ik heb de foto met mijn mobiel geupload, en daarna op de pc even de tekst erbij gezet.
Ik heb de foto met mijn mobiel geupload, en daarna op de pc even de tekst erbij gezet.
Het rubberen zooltje is 5 cm breed en 6 cm lang.
Dit is wel de buitenkant, dus ze zijn van binnen uiteraard iets kleiner.
- Pauline
- 5-sterren

Ik heb Joeps voetjes gemeten in de breedte Riek en dat is zo'n 4,8 cm. Heb geen idee of ze gaan passen.....Riek schreef: Ja dus
- Pauline
- 5-sterren

Dat biedt perspectief!!!! Zou je ze op willen sturen zodat ik ze proberen kan? Het gaat om zijn achterpootjes, dat scheelt. De voorkant heeft hij een véééééél grotere maat nodig.Riek schreef: Het rubberen zooltje is 5 cm breed en 6 cm lang.
Dan ga ik je nu pben voor je adres 
- Pauline
- 5-sterren

Wilde ik net doen!Riek schreef: Dan ga ik je nu pben voor je adres![]()
Ze zijn al onderweg 
Ben benieuwd of het werkt.
Sofi kon prima lopen, maar toen haar voetkussentje kapot was, kreeg ze daar een schoentje omheen, omdat ze zo wild liep te rennen buiten. Dan ging het weer kapot.
Schoentje aan gedaan in huis en prompt 'kon ze niet meer lopen', ze mankte door de kamer.
Sofi kon prima lopen, maar toen haar voetkussentje kapot was, kreeg ze daar een schoentje omheen, omdat ze zo wild liep te rennen buiten. Dan ging het weer kapot.
Schoentje aan gedaan in huis en prompt 'kon ze niet meer lopen', ze mankte door de kamer.