Eerste passen zijn gezet! Filmpje van een lopende Joep pag. 17
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Inge en Bono
- 5-sterren

Re: Eerste passen zijn gezet! Filmpje van een lopende Joep pag. 17
Zooo, hij zet echt goede passen zeg! Trots op je Pauline 
Ik zie ook echt stappen die gezet worden. Het lijkt alsof het met de benen recht onder hem, het lopen beter gaat.
Maar ja, dan ruikt een teckelneus weer heerlijke geurtjes die beroken moeten worden.
Een blij hond. Topper, die Joep.
Maar ja, dan ruikt een teckelneus weer heerlijke geurtjes die beroken moeten worden.
Een blij hond. Topper, die Joep.
Laatst gewijzigd door Neally op wo 01 okt 2014, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
sella
Goh die knappe Joep.
Dat ziet er al zoveel beter uit.
Knappe vent! En ja dat tutten moet niet he, dat doet zelfs Buffel, doe het dan lekker zelluf!
Dat ziet er al zoveel beter uit.
Knappe vent! En ja dat tutten moet niet he, dat doet zelfs Buffel, doe het dan lekker zelluf!
- Pauline
- 5-sterren

Ik kreeg eigenlijk voor het eerst complimenten omdat ik zo'n strenge bazin ben....

Ik dril hem echt als een commandant, anders vertikt hij het gewoon. Hij is ook bijzonder goed in hulpeloos naar zijn baas kijken..., die is gewoon eerder geneigd om te helpen (da's ook zo'n lieverd). Ik mopper (met bloedend hart) op Joep om maar vooral te zorgen dat hij gemotiveerd blijft. Een zachte aanpak helpt helaas geen ruk bij hem, dan gooit ie zijn kont tegen de krib en kun je het schudden.
Ik dril hem echt als een commandant, anders vertikt hij het gewoon. Hij is ook bijzonder goed in hulpeloos naar zijn baas kijken..., die is gewoon eerder geneigd om te helpen (da's ook zo'n lieverd). Ik mopper (met bloedend hart) op Joep om maar vooral te zorgen dat hij gemotiveerd blijft. Een zachte aanpak helpt helaas geen ruk bij hem, dan gooit ie zijn kont tegen de krib en kun je het schudden.
Doet me denken aan Max op gehoorzaamheidscursus.
Je moest bij het commando "hier" een heel lief hoog stemmetje opzetten. En maar leuk doen. Maaaaax hiiiiiiieeerrrrrr! Maaaaxjeeee! Hiiiiiierrrrr!!! En Max kwam echt niet. Keek echt zo van: nah, daar meen je niks van, ik ga nog effe verder met snuffelen
Bij een flinke bulk "HIER"! Kwam hij altijd meteen
Je moest bij het commando "hier" een heel lief hoog stemmetje opzetten. En maar leuk doen. Maaaaax hiiiiiiieeerrrrrr! Maaaaxjeeee! Hiiiiiierrrrr!!! En Max kwam echt niet. Keek echt zo van: nah, daar meen je niks van, ik ga nog effe verder met snuffelen
Bij een flinke bulk "HIER"! Kwam hij altijd meteen
Uhm, dat is toch niet mopperen maar aansporen/motiveren?Ik mopper (met bloedend hart) op Joep om maar vooral te zorgen dat hij gemotiveerd blijft. Een zachte aanpak helpt helaas geen ruk bij hem, dan gooit ie zijn kont tegen de krib en kun je het schudden.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Wat fijn dat Joep zo goed vooruit gaat 

jee, ziet er goed uit, een mooi begin Joep!!
+1Pauline schreef: Ik moet heel eerlijk toegeven dat mijn hart bloedt als ik hem zie lopen....![]()
Hij doet zo zijn best en valt nog zo regelmatig op zijn kont....
Wat is Joep een dapper mannetje. Gewoon stug proberen verder vooruit te komen. Echt super om te zien.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ohw, bij een Bull Terrier werkt het eerste... bij de flinke bulk ''HIER'' krijg je de middelvingerKim_S schreef: Doet me denken aan Max op gehoorzaamheidscursus.
Bij een flinke bulk "HIER"! Kwam hij altijd meteen![]()
Ik zou heeel graag een Bull Terriër willen. Meneer S helaas nietInge en Bono schreef: Ohw, bij een Bull Terrier werkt het eerste... bij de flinke bulk ''HIER'' krijg je de middelvinger![]()
![]()
Het compromis gaat een Teckel worden denk ik
- Pauline
- 5-sterren

YEAHHHHH!!!!!!!! Ooit wil ik er ook nog eentje bij... of misschien wel twee.....Kim_S schreef: Ik zou heeel graag een Bull Terriër willen. Meneer S helaas niet
Het compromis gaat een Teckel worden denk ik![]()
Dan een teefje, wil ik wel een pup daarvanPauline schreef: YEAHHHHH!!!!!!!! Ooit wil ik er ook nog eentje bij... of misschien wel twee.....