Ja, dat is gewoon hoor. Ik rust ook niet eerder dan dat wij daar zitten en de sleutels van hier zijn ingeleverd.koekje schreef: Ik vrees trouwens nog steeds voor een neusboring. Nee van de bank krijgen voor de hypotheek, ovr niet krijgen, verkopers die de boel op het laatste moment ofzo toch afblazen, dat we dit ineens niet verkocht krijgen, etc.
Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Huizen kopen/verkopen?
ziet er goed uit koekje ... binnenplaats voor hubbie en opgroeiend kind ...zonnenpanelen op t dak 
hoop dat t door gaat
hoop dat t door gaat
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ik duim mee maar alvast een voorzichtige gefeliciteerd 
- Charlie Angel
- Moderator
Alvast heel voorzichtig gefeliciteerd Koek! 
- Angelique
- 5-sterren

Morgen weer open huizendag, doet er hier nog iemand mee....zo ja, dan veel succes!
Dan deze ook nog maar een keer
Alvast gefeliciteerd Koek!
Ik duim dat jullie het huidige huis ook snel kunnen verkopen. Als het scherp geprijsd is, zou het niet al te moeilijk moeten zijn. Mijn zus en mijn zwager hadden allebei een eigen optrekje toen ze gingen samenwonen. Mijn zus is bij haar vriend ingetrokken en toen ze trouwplannen hadden, heeft ze haar huis in Amsterdam (Oud West) heel scherp in de markt gezet. Het was echt zó weg. Direct daarna hebben ze het huis van haar nu man ook te koop gezet (in Heerhugowaard) voor een hele scherpe prijs en ook deze was echt zó weg! Dit alles heel recent.
Ik duim dat jullie het huidige huis ook snel kunnen verkopen. Als het scherp geprijsd is, zou het niet al te moeilijk moeten zijn. Mijn zus en mijn zwager hadden allebei een eigen optrekje toen ze gingen samenwonen. Mijn zus is bij haar vriend ingetrokken en toen ze trouwplannen hadden, heeft ze haar huis in Amsterdam (Oud West) heel scherp in de markt gezet. Het was echt zó weg. Direct daarna hebben ze het huis van haar nu man ook te koop gezet (in Heerhugowaard) voor een hele scherpe prijs en ook deze was echt zó weg! Dit alles heel recent.
-
lianneke
- 5-sterren

Begrijpelijk en zenuwslopend maar vaak gaan de dingen ook wel goed hoor en komt het allemaal in orde!koekje schreef: Ik vrees trouwens nog steeds voor een neusboring. Nee van de bank krijgen voor de hypotheek, ovr niet krijgen, verkopers die de boel op het laatste moment ofzo toch afblazen, dat we dit ineens niet verkocht krijgen, etc.
Succes!
-
lianneke
- 5-sterren

Wij doen (nog) niet mee maar maken er wel gebruik van om te gaan kijken bij een paar huizen van ons lijstje , waar er overigens al drie van weg gekaapt zijn.Angelique schreef: Morgen weer open huizendag, doet er hier nog iemand mee....zo ja, dan veel succes!
Ik niet, mijn ouders wel voor het eerst. Mogen nu wel kopers komen aangezien verbouwing nieuwe huis inmiddels bijna klaar is ;-) leegstaande huis is immers lastiger verkopen dan ingericht huis en als verbouwing klaar is willen ze wel naar nieuwe huis.Angelique schreef: Morgen weer open huizendag, doet er hier nog iemand mee....zo ja, dan veel succes!
Mijn logeer adres doet wel mee,dus ik moet op tijd van de bank af!
Is het al 15 december? Ik zou wel in bad willen.
Overdracht 15 december? Geweldig!koekje schreef: Is het al 15 december? Ik zou wel in bad willen.
-
Antonia
- 5-sterren

Hier in Noordbroek heeft de overdracht afgelopen donderdag plaats gevonden. Qua huis is het hoofdstuk Pastorieweg nu afgesloten.
Laatst gewijzigd door Antonia op za 04 okt 2014, 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
"Fijn"!Antonia schreef: Hier in Noordbroek heeft de overdracht afgelopen donderdag plaats gevonden. Qua huis is het hoofdstuk Pastorieweg u afgesloten.
-
cj
Heb je al een ander huis?Antonia schreef: Hier in Noordbroek heeft de overdracht afgelopen donderdag plaats gevonden. Qua huis is het hoofdstuk Pastorieweg nu afgesloten.
Gr Saskia