Doe jij iets speciaals voor dierendag?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Doe jij iets speciaals voor dierendag?
Normaal heb ik niets met dierendag, maar vandaag...:
Eerste dag na 1 oktober dat ik een auto en hond heb, dus lekker wandelen waar het mag (voor 1 oktober zijn heel veel plekken verboden voor honden). Dus vandaag toch dierendag!
Eerste dag na 1 oktober dat ik een auto en hond heb, dus lekker wandelen waar het mag (voor 1 oktober zijn heel veel plekken verboden voor honden). Dus vandaag toch dierendag!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Scotch en Max weten ineens wel een leuk cadeautje voor zichzelf!MarijeEnBoomer schreef: Pupje heeft zichzelf een fikse kennelhoest gegeven.
We doen het dus rustig aan vandaag! Lekker haar kong vullen en een rustige wandeling door de buurt maken.
B is loops dus die wil een reu voor dierendag! Ik vermoed dat ze haar zin niet krijgt vandaag![]()
Verder hier niets bijzonders. Als ik dit topic niet had gezien, had ik me niet eens gerealiseerd dat het dierendag is.
Ik zal ze zo eens een kusje gaan geven.
Hier is het ook elke dag dierendag 
Alhoewel, Scott heeft gisteren een ontspannende massage gehad van een heuse hondenmasseur.
Gewoon omdat het kan
Alhoewel, Scott heeft gisteren een ontspannende massage gehad van een heuse hondenmasseur.
Gewoon omdat het kan
Lullig...MarijeEnBoomer schreef: Pupje heeft zichzelf een fikse kennelhoest gegeven.
We doen het dus rustig aan vandaag! Lekker haar kong vullen en een rustige wandeling door de buurt maken.
B is loops dus die wil een reu voor dierendag! Ik vermoed dat ze haar zin niet krijgt vandaag![]()
Arm kind.....
Nee hoor , de hofhouding is 365 dagen per jaar beschikbaar . Dus ook vandaag .
Hier was het rustig in het bos
Hier was het rustig in het bos
we geven de koeien een extra massage, de kalfjes gaan we plat knuffelen en de honden mogen doen waar ze zin in hebben. 
En als het meezit word er vandaag nog een kalf geboren. Moeders loopt al 2 weken apart maar had er nog geen zin in.
Dierendag doen we niet aan, heb net wel even voorraad ingeslagen bij de Welkoop voor het kleinvee, 20 % korting op de dierenartikelen.
En als het meezit word er vandaag nog een kalf geboren. Moeders loopt al 2 weken apart maar had er nog geen zin in.
Dierendag doen we niet aan, heb net wel even voorraad ingeslagen bij de Welkoop voor het kleinvee, 20 % korting op de dierenartikelen.
Nee, we doen al het goede, gezellige en lieve wat we anders ook met de poezen en de hond doen 
Ik doe wel aan dierendag. Dinky heeft inderdaad elke dag dierendag zoals veel dieren met een baasje ;-) vriendje roept alleen steeds tegen haar dat het dierendag is 
Asiel heeft vandaag inzamelpunten in de stad waar ik dus langs zal om speeltjes (waar dinky teveel van heeft of niet naar omkijkt) en snoepjes voor de asieldieren te doneren. Daarvoor is het immers niet altijd feest ;-)
Vind het wel cru dat vandaag ook het offerfeest is
Asiel heeft vandaag inzamelpunten in de stad waar ik dus langs zal om speeltjes (waar dinky teveel van heeft of niet naar omkijkt) en snoepjes voor de asieldieren te doneren. Daarvoor is het immers niet altijd feest ;-)
Vind het wel cru dat vandaag ook het offerfeest is
Persoonlijk loop ik al de hele dag (en gisteren ook al) in mineur, omdat exact een jaar geleden mijn lieve Hollander Frank is ingeslapen. Dat zal je ook nooit vergeten, op dierendag ......
Wat mis ik die hond nog steeds

Maar vanmiddag gaan we om de zinnen te verzetten lekker een flinke poos wandelen met Loes en Toby en waarschijnlijk ook met de jonge labrador van de overburen-die-nooit-verder-komt-dan-het-erf-en-die-ik-nu-een-beetje-aan-het-(her)opvoeden-ben met-hulp-van-Lucy-en-Toob.
Qua voedsel is het hier elke dag dierendag
.
Maar vanmiddag gaan we om de zinnen te verzetten lekker een flinke poos wandelen met Loes en Toby en waarschijnlijk ook met de jonge labrador van de overburen-die-nooit-verder-komt-dan-het-erf-en-die-ik-nu-een-beetje-aan-het-(her)opvoeden-ben met-hulp-van-Lucy-en-Toob.
Qua voedsel is het hier elke dag dierendag
Hier krijgen alle dieren vandaag eens aandacht en goed eten. Moet toch kunnen 1 keer per jaar?
Monster eet alleen whiskas helaas. Zelfs kvv voor kattenMartine-Tom schreef: Denk dat ik Tom maar eens een dentastix geef...krijgt die arme knul ook eindelijk eens iets goeds voor zijn tanden
Katten dan maar Whiskas "als het aan de kat lag, kocht ie Whiskas"![]()
geprobeerd, maar niks. Lekker veel aanbiedingen vandaag, dusflink whiskas ingesllagen.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Een wesp vond dat je wel een prikje P mocht nemen voor dierendag.
Die wesp heeft het einde van dierendag niet gehaald en P heeft een dikke lip.
Dit alles terwijl wij uit huis zijn om alle vlooien in huis te doden met een bom.
Iets zegt me dat ik best veel dierenkarmapunten kwijt ben na vandaag
Die wesp heeft het einde van dierendag niet gehaald en P heeft een dikke lip.
Dit alles terwijl wij uit huis zijn om alle vlooien in huis te doden met een bom.
Iets zegt me dat ik best veel dierenkarmapunten kwijt ben na vandaag
Ik heb me net nog de blubber gefietst .
De hele weg tegenwind , richting polder .
Terwijl pretletter en co heerlijk in de kar zaten
Terwijl pretletter en co heerlijk in de kar zaten