Grappig ik noem Saartje ook heel vaak Toetie
Onze Toetie is echt een mal ding hoor (foto)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Onze Toetie is echt een mal ding hoor (foto)
Slimme meid toch 
:biggrin2:ik dacht ook dat mijn hond de enige was die zulke dingen deed 
- janninneee
- 5-sterren

- Contacteer:
Gekke honden die dalmaten! Dips sleept ook der dekens overal mee naartoe!
Grappig al die dekenslepers. Heb ik hier nog niet gehad

Nou Toetie wil vast overzicht en als je een zwaar hoofd heb moet je hem toch ergens leggen?

Mijn boxer doet het ook, heel grappig om te zien. Heb er wel filmpje van maar plaatsen lukt niet helaas.
Hahaha, ik dacht dat mijn hond de enige op deze wereld was, maar het valt mee, er zijn er meer 
Bisou doet ook graag mee haha zo schattig.
Maare.... Ik zou wel uitkijken met dat dominante gedrag dat ze gewoon blijft liggen hoor!

Maare.... Ik zou wel uitkijken met dat dominante gedrag dat ze gewoon blijft liggen hoor!
pike schreef:![]()
ik vind het erg grappig en slim bedacht, ik ken het hier niet. Gisteren zag ik wel iets anders grappigs. Pike lag buiten op een benchkussentje te genieten van het zonnetje. Zag ik Duc een punt van dat kussentje beetpakken en trekken
Hij wou graag op dat kussentje blijkbaar, dat wat hij gekregen had was wat dunner
![]()
Humor, die Duc
Ik doe ook regelmatig "tsss, tsss"chipjolie schreef: Bisou doet ook graag mee haha zo schattig.
![]()
![]()
![]()
-
Summerditches
- 5-sterren

Ik heb hier ook moeten onderzoeken waarom de kussentjes van de bank op de grond lagen of buiten op het gras
Boosdoener Fozzy: die legt er inderdaad ook zijn koppie op
Niks geen verwende honden hier op BP hoor
- Jura&Mahru
- 4-sterren

- Contacteer:
Erg leuk. 
Onze dame heeft ons opgevoed, zodat ze zelf niet met haar kleedje hoeft te slepen. Ze gaat in de tuin staan, op de plek waar ze wil liggen, kop omlaag, en dan ons aankijken en zuchten. Dat is het teken dat we het dekentje voor haar daar neer moeten leggen. En dan is ze helemaal tevreden. Goed van haar he?
Onze dame heeft ons opgevoed, zodat ze zelf niet met haar kleedje hoeft te slepen. Ze gaat in de tuin staan, op de plek waar ze wil liggen, kop omlaag, en dan ons aankijken en zuchten. Dat is het teken dat we het dekentje voor haar daar neer moeten leggen. En dan is ze helemaal tevreden. Goed van haar he?
Lizzy schreef: Hahaha, ik dacht dat mijn hond de enige op deze wereld was, maar het valt mee, er zijn er meer![]()
Ja hoor er zijn er meer
Hier vinden ze het schandalig dat ze buiten op de tegels moeten liggen in voorjaar en zomer
Dan sleep je je eigen bed of kleed maar naar buiten
Als de schelpenbadjes buiten staan dan blijven de tuindeuren dicht . Dik kans dat er een gevuld zwembad naar binnen gaat ( dat lukt weer niet door de keukendeur