[quote="ine"]
Ohhhhhh, erg.................. hebbuhhhhhhhhhhhh
Wat een droppie en wat fijn, dat hij met CB opgroeit.
[/quote]
Daar ben ik ook erg blij mee, ze zijn op 4 maart geboren trouwens. Ik heb het getroffen met de fokker, buiten andere dingen die me aanspraken stond ze dus ook open voor versvleesvoeding. Dus toen was ik helemaal gelukkig
[quote="Doggiegirl"]
Daar ben ik ook erg blij mee, ze zijn op 4 maart geboren trouwens. Ik heb het getroffen met de fokker, buiten andere dingen die me aanspraken stond ze dus ook open voor versvleesvoeding. Dus toen was ik helemaal gelukkig
[/quote]
Goh dat heb ik nu precies hetzelfde met mijn fokker en bovendien is ook mijn pup geboren op 4 maart leuk hè.
Ik vind het trouwens een moppie hoor veel geluk met de kleine
[quote="margreet"]
Goh dat heb ik nu precies hetzelfde met mijn fokker en bovendien is ook mijn pup geboren op 4 maart leuk hè.
Ik vind het trouwens een moppie hoor veel geluk met de kleine
[/quote]
wat leuk zeg, jij ook veel geluk.
De fokker vertelde me dat ze erg tevreden was over de CB, mooi ontlasting hadden ze ook.
[quote="Doggiegirl"]
wat leuk zeg, jij ook veel geluk.
De fokker vertelde me dat ze erg tevreden was over de CB, mooi ontlasting hadden ze ook.
[/quote]
Ja, klopt, hier ook. De hoeveelheid poep is ook aanmerkelijk minder dan met een nest brokken honden.
Hier ligt de vriezer sinds gisteren ook weer nokkie vol met CB
Ook alvast 5 kg PUP-Natuur meegenomen, zodat we daar in ieder geval mee kunnen beginnen, zodra de pups oud genoeg zijn .............