Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
Ml had zin in boerenkool stamp. Dus maken we die.
Hier stond laatst een recept van groente lasagne. Kan hem niet vinden. Weet iemand welke ik bedoel?
Hier stond laatst een recept van groente lasagne. Kan hem niet vinden. Weet iemand welke ik bedoel?
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
Of gewoon soesjes kopen. Niet volledig laten ontdooienPauline schreef: Oh dat toetje van mij was zo makkelijk na te maken en zo overheerlijk!!!
Simpel soesjes bakken, boven- en onderkant eraf snijden en daarmee een rond bolletje vanilleijs bedekken. Slagroom erop en chocoladesaus, heerlijk!!!
- Inge en Bono
- 5-sterren

Vertel vertel, aangezien ik voor vanavond ook bloemkool had bedachtKaela schreef: Ik heb iets bedacht met aardappelen, bloemkool en oude kaas. Ik ben benieuwd of het wat gaat worden! Ik doe er voor beide een vega notenburger bij.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Hier ligt ook een bloemkool; weet niet meer waarom ik die gekocht heb, zaterdag. Ik houd helemaal niet van bloemkool.

-
Martine-Tom
Hee zullen we een praatgroep oprichten?-Annemarie- schreef: Hier ligt ook een bloemkool; weet niet meer waarom ik die gekocht heb, zaterdag. Ik houd helemaal niet van bloemkool.![]()
![]()
Ah, ik wilde al roepen maar je bent er alMartine-Tom schreef: Hee zullen we een praatgroep oprichten?![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

Martine-Tom schreef: Hee zullen we een praatgroep oprichten?![]()
Ik vind bloemkool heerlijk, maak het alleen nooit. 
Ik zit te twijfelen.... Tussen zuurkool en een salade met een paprika-ding-vega-hap van de AH..... 
Het is zuurkool geworden. Als de kat van huis is.... Ik ga het maken met gebakken uien, paprika, pruimen (uit blik), kruiden van Johnny (groene Thaise) en geraspte kaas. En dan maar gelijk voor 2 dagen.
2e deel soepje. Sorry Eelke. 
-Saskia- schreef: 2e deel Soepie. Sorry Eelke.![]()
hebbieeenreceppie?Lizzy schreef: Het is zuurkool geworden. Als de kat van huis is.... Ik ga het maken met gebakken uien, paprika, pruimen (uit blik), kruiden van Johnny (groene Thaise) en geraspte kaas. En dan maar gelijk voor 2 dagen.