Mijn hemel
Topic: foto van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Topic: foto van de dag
In loooooooove met haar stretcher. 8)

Ooooh die Wodka 
En zie ik dit nu goed. Prinses P in een cel
Een nieuw flostouw en een oude. Na 3,5 jaar moest er maar eens vervanging voor het smerige ding komen. Was Oscar het wel mee eens!

En zie ik dit nu goed. Prinses P in een cel
Een nieuw flostouw en een oude. Na 3,5 jaar moest er maar eens vervanging voor het smerige ding komen. Was Oscar het wel mee eens!

- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Het zijn helaas nog maar korte momenten dat ze zo kijkt!M@rina schreef: Zo hey, ze maakt vorderingen wanneer moet ze op voor het diploma "triest en zwaar leven".
De kijkt vooral blij en ondeugend.
Duc kan het niet meer aanzien!

Nog een lange weg te gaan dus.....MarijeEnBoomer schreef: Het zijn helaas nog maar korte momenten dat ze zo kijkt!
De kijkt vooral blij en ondeugend.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

B is zo geborenM@rina schreef: Nog een lange weg te gaan dus.....Kan je het een beetje vergelijken met Queen B, wanneer beheerste zij de techniek optimaal?
Ow dus het kan technisch gezien zo zijn dat Prinses P "de kunst" nooit 100% zal beheersen.....
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Dat zou zomaar kunnen ja! Haar moeder en familie leken ook 'opgewekt'M@rina schreef: Ow dus het kan technisch gezien zo zijn dat Prinses P "de kunst" nooit 100% zal beheersen.....
Ik ben bang dat ik bedondert ben...
MarijeEnBoomer schreef: Dat zou zomaar kunnen ja! Haar moeder en familie leken ook 'opgewekt'
Ik ben bang dat ik bedondert ben...
Ooohhh die lieve grijze snoet van Wodka-Saskia- schreef:Mijn "Iron Lady" - 12 jaar en 11 maanden oud vandaag. Mag een eigen plekje in het "foto van de dag-topic" vind ik.
In loooooooove met haar stretcher. 8)
![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

De fokker zegt dat dat niet meer mag....M@rina schreef:Terug brengen!!!
Garantie nu al verlopen?MarijeEnBoomer schreef: De fokker zegt dat dat niet meer mag....