Hoort hertenvlees zo te stinken?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Hoort hertenvlees zo te stinken?

pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

Heb wel vaker wild, maar dit was echt vele malen sterker van geur. Rundernier vind ik dan weer niet vies.
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

eelke schreef: Alles verschilt inderdaad zo. Rundernieren vind ik eigenlijk nog het meest vies ruiken! Terwijl pens eigenlijk meer goor is, maar daar kan ik nog iets van stallucht in terug halen.

Ach zo heeft een ieder zijn eigen geurbeleving . Ik vind fazant ronduit om te kotsen , wat een stank . De rest van het wild vind ik wel meevallen
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

Vanmorgen Scott 'n hertenvlees voorgezet. Leverde een hoop gesnuffel op, een voorzichtig likje en vervolgens ging het er vlotjes in.
De geur viel nu wel mee  ::)
Nu was ik zondag ook bezig met pens. Dus ik denk dat de geurmoleculen van de pens en het hert samen een soort mega stinkbom hebben veroorzaakt... :biggrin2: 
Eind goed al goed  ::)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

smulpaap schreef:

Ach zo heeft een ieder zijn eigen geurbeleving . Ik vind fazant ronduit om te kotsen , wat een stank . De rest van het wild vind ik wel meevallen
Nou, ik vind fazant inderdaad ook om te kotsen! :puke:

Maar, ik ruik wel dat het niet bedorven is....
S
3-sterren
3-sterren

Bericht door S »

Ik word hier een beetje bang van, heb net ook voor het eerst hertenvlees gekocht en nu durf ik het pakje niet te openen, haha!  :biggrin2:

Tot hiertoe spant pens de kroon bij mij, daar moet ik echt niet aan beginnen op een nuchtere maag of als ik net iets gegeten heb. Yuck...
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Fazant?  ??? Dat ruikt toch bijna niet?  :P

Ach ja, ik had hert als 1 van de eerste diersoorten, wel geen wild, denk ik. En dat was ik dus meteen gewend.
Nu moet ik soms nog wel aan geit wennen, maar eigenlijk vind ik dat ook wel best meevallen.
Als kattenmens die niet wekelijks pens hoeft te voeren, vind ik pens nog steeds heel erg.  Dat vliegt echt zo in je gezicht...  :biggrin2:
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

pearlsofpassion schreef: Fazant?  ??? Dat ruikt toch bijna niet?  :P

Ach ja, ik had hert als 1 van de eerste diersoorten, wel geen wild, denk ik. En dat was ik dus meteen gewend.
Nu moet ik soms nog wel aan geit wennen, maar eigenlijk vind ik dat ook wel best meevallen.
Als kattenmens die niet wekelijks pens hoeft te voeren, vind ik pens nog steeds heel erg.  Dat vliegt echt zo in je gezicht...  :biggrin2:
Dan heb jij zeker de ontgeurde versie  :biggrin2:
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Zelfs ik vind fazant stinken..  :-[

Plaats reactie