Heel veel duimen nodig voor Sanne
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Heel veel duimen nodig voor Sanne
Een heel voorzichtige update. De clusteraanvallen zijn doorbroken. Vanaf 3 uur vannacht geen aanval meer gehad. Wil niet zeggen dat die niet meer komen, we bouwen nu met spiegel op met anti epileptica. De koorts is nu verhoging. Sanne is heel moe beweegt sinds ongeveer een uur haar hoofd wat en heeft nu haar hoofd tussen haar voorpoten gelegd. Ze bewoog haar hoofd richting de waterbak, dus die aangerijkt en ze heeft een bak leeg gedronken. Ze had al 24 uur niet gedronken, alleen met pipet wat ik ingespoten kreeg weggesmakt. Vanavond komt de dierenarts hierheen, vervoer is te veel stress, en controleert haar nog en dan beslissen we verder, of er moet eerder een kanteling zijn. Ze heeft na ons dierenarts bezoek nog ongeveer zeven aanvallen gehad, die zullen schade veroorzaakt hebben die nu nog niet duidelijk is en die wel meeweegt in de keuzes die we moeten maken. We zijn voorzichtig gematigd positief.
Haar neus doet het nog, zo blij met vlees. Ze heeft dus ook gemalen eten gehad.
Laatst gewijzigd door kira op vr 10 okt 2014, 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Heel veel duimen nodig voor Sanne
kira schreef: Een heel voorzichtige update. De clusteraanvallen zijn doorbroken. Wil niet zeggen dat die niet meer komen, we bouwen nu met spiegel op met anti epileptica. De koorts is nu verhoging. Sanne is heel moe beweegt sinds ongeveer een uur haar hoofd wat en heeft nu haar hoofd tussen haar voorpoten gelegd. Ze bewoog haar hoofd richting de waterbak, dus die aangerijkt en ze heeft een bak leeg gedronken. Ze had al 24 uur niet gedronken, alleen met pipet wat ik ingespoten kreeg weggesmakt. Vanavond komt de dierenarts hierheen, vervoer is te veel stress, en controleert haar nog en dan beslissen we verder, of er moet eerder een kanteling zijn. Ze heeft na ons dierenarts bezoek nog ongeveer zeven aanvallen gehad, die zullen schade veroorzaakt hebben die nu nog niet duidelijk is en die wel meeweegt in de keuzes die we moeten maken. We zijn voorzichtig gematigd positief.
Pfffff.... heftig!
Ik blijf duimen dat ze er goed doorheen komt. Heel veel sterkte daar!
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

ik blijf duimen voor haar 
Heel veel sterkte. Ik weet hoe ellendig die aanvalclusters zijn. Van de medicatie wordt ze ook heel traag en sloom.
- Charlie Angel
- Moderator
Kom op Sanne, ik denk aan je meisje, een zachte knuffel. 
Sterkte dames.
Sterkte dames.
Ook voor vandaag heel veel sterkte !
Fijn dat het een beetje beter gaat met Sanne ook al is ze er nog niet.
Duimen draaien gewoon door
Duimen draaien gewoon door
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Pfoeh wat een stress zeg, ongelooflijk! Hier draaien de duimen ook door, ik hoop dat ze in ieder geval wat op krachten kan komen nu.
We blijven hier duimen 
Knuffel voor Sanne
Knuffel voor Sanne
Klinkt nog steeds best wel zorgwekkend, maar in elk geval met een positieve draai.
Ik blijf in elk geval nog even
Ik blijf in elk geval nog even
-
Antonia
- 5-sterren

Ik duim ook nog even mee

- spreeuwtje
- 5-sterren

De belangrijkste dingen doen t nog. Neus, eten, drinken. 
Ik duim verder mee. Rottige epilepsie!
Ik duim verder mee. Rottige epilepsie!
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Beterschap Sanne!!
De dierenarts is geweest. Kort samengevat er was voldoende aanleiding om nog 24 uur door te behandelen. We duimen dat het oordeel dan hetzelfde zal zijn. We zijn er niet en daarnaast is ook nog niet vast te stellen of uiteindelijk alle dingen die nodig zijn voor een fijn leven nog voldoende functioneren. Voor nu weten we dat de organen het doen, het hart het nog trekt, de pupillen goede reflexen geven en ze op alle punten in haar lijf reageerd op prikkels. Haar oren en neus werken, maar of haar koppie uiteindelijk alle onderdelen kan aansturen is voor nu de grote vraag.