Dochterlief wilde bloemkool tijdens het boodschappen doen. OD (Over Datum) Aardappelschijfjes en kipfilet uit de supermarkt waar ik werk, zou eigenlijk weggegooid worden, maar is echt nog heel goed te eten, maar mag niet meer verkocht worden. Dus we eten bijna gratis, op de bloemkool na. Ook het toetje is OD uit de winkel mee naar huis gegaan. Heerlijk! (vooral de gedachte wat het me bespaart
Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Vandaag niet veel bijzonders, maar meer wat er in de koelkast ligt.
Dochterlief wilde bloemkool tijdens het boodschappen doen. OD (Over Datum) Aardappelschijfjes en kipfilet uit de supermarkt waar ik werk, zou eigenlijk weggegooid worden, maar is echt nog heel goed te eten, maar mag niet meer verkocht worden. Dus we eten bijna gratis, op de bloemkool na. Ook het toetje is OD uit de winkel mee naar huis gegaan. Heerlijk! (vooral de gedachte wat het me bespaart
Ik kook ook altijd met wat er in de koelkast ligtWillyP schreef: Vandaag niet veel bijzonders, maar meer wat er in de koelkast ligt.
Ik haal ook nog wel eens wat uit de kastEsther Q schreef: Ik kook ook altijd met wat er in de koelkast ligt![]()
Bloemkool, ovenfrietjes en een bio-kipburger/vegaburger
In de tijd dat ik in de supermarkt werkte was het bij ons filiaal ten strengste verboden de producten mee te nemen die over datum waren en niet meer verkocht mochten worden.WillyP schreef: Vandaag niet veel bijzonders, maar meer wat er in de koelkast ligt.
Dochterlief wilde bloemkool tijdens het boodschappen doen. OD (Over Datum) Aardappelschijfjes en kipfilet uit de supermarkt waar ik werk, zou eigenlijk weggegooid worden, maar is echt nog heel goed te eten, maar mag niet meer verkocht worden. Dus we eten bijna gratis, op de bloemkool na. Ook het toetje is OD uit de winkel mee naar huis gegaan. Heerlijk! (vooral de gedachte wat het me bespaart![]()
OT: Geroosterde pompoen, knolselderij en venkel van The River Cafe, maar dan het deel voor mijn Schatzi zonder venkel (zijn kant van het bakblik), daarbij aardappel-knolselderij stamppot met verse perterselie.
Wegens groot succes (en veel rauwe groenten over) ga ik dit komende maandag nog een keer maken.
Esther Q schreef: Ik kook ook altijd met wat er in de koelkast ligt![]()
Ja Duh! Ik heb soms niks of heel weinig in de koelkast en zal dan toch naar de winkel moeten....Kaela schreef: Ik haal ook nog wel eens wat uit de kast
Bloemkool, ovenfrietjes en een bio-kipburger/vegaburger
Gelukkig bij ons niet.... Zo zonde om weg te gooien!Mowgli schreef: In de tijd dat ik in de supermarkt werkte was het bij ons filiaal ten strengste verboden de producten mee te nemen die over datum waren en niet meer verkocht mochten worden.
Heerlijk gegeten!
Wij aten gemarineerde kippenpootjes uit de oven, komkommerslaai en appelmoes uit eigen pot.
-
Martine-Tom
Vandaag dagje sauna gedaan en ook daar gegeten, helaas lagen mijn darmen erg dwars (PDS) en kon ik niet zo heel veel eten, dus het bleef bij een tosti kaas en als diner een tomatensoep, maar het was wel lekker, en mijn darmen doen nu ook weer wat liever dus het was het waard 
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
Ik ben weer aan de kook: falafel, couscous salade, baba ganoush en van de Turk hebben we knoflookdip, ingelegde olijven, geitenkaas en pide :p
-
BusKay
Schnitzel (plakaatje) en Zuchini, spekblokjes, tomaat, champignons, ui, knoflook, oregano, lenteui, p.z. (in de wok gebakken in wat olijfolie) met een Turks Brood voor de saus...
- Angelique
- 5-sterren

Bruinebonensoep 
Pasta met courgette/uien en een pot pastasaus van de Lidl 
Kippensoep gemaakt met stokbroodje en nog wat kipvleugeltjes uit de oven en rauwkost. Weer eens koken na een weekje vakantie!
Brood. Veel te druk geweest vanmiddag, en een misselijk kind die ik geen kookluchtjes aan wilde doen vandaag.