K&D schreef: Ik heb nog wel een culinaire tip om heel snel een pan aardappels (ook wel piepers geheten) te schillen. Nou ja...schillen.... 8) je hebt in elk geval geen dunschiller nodig.
*gooitdunschillerindevuilnisbakenpaktdeboor*
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
K&D schreef: Ik heb nog wel een culinaire tip om heel snel een pan aardappels (ook wel piepers geheten) te schillen. Nou ja...schillen.... 8) je hebt in elk geval geen dunschiller nodig.
Dat dus...Pauline schreef: Gas omdat ik dat makkelijk vind.... Lager is direct lager, hoger is direct hoger.... Heel simpel gesteld dus....![]()
Sjiek!!! En dan zo'n mooie AGA cooker erbij!Lizzy schreef: We wilde een Piet Zwart keuken. Van Bruynzeel. Alleen stond ons budget dat in de verste verte niet toe. Nu hebben we toch een Piet Zwart, een originele, maar dan een heule ouwe(model is van 1937 en het zou me niet verbazen als deze van ergens tussen de 1937 en 1942 is).
Als Leo 'm onder handen heeft genomen, ziet ie er weer uit als nieuw![]()

Je denkt te grootRuisje schreef: Sjiek!!! En dan zo'n mooie AGA cooker erbij!![]()
3 pannen doen het na gebruik op gas ook gewoon op de inductie plaat, dus ik zou niet gelijk nieuwe pannen kopendinky89 schreef: Gas omdat ik dat ook zo gewend ben van huis uit.
Keramisch of inductie zou betekenen dat ik alle pannen ook zou moeten vervangen want wanneer die eenmaal op gas zijn geweest schijnen ze niet meer geschikt te zijn voor inductie/keramisch.
Ja, veul te groot en vooral veeeeeeeeeeeeeelste duurAngelique schreef: Je denkt te groot![]()