Wat leuk, zo leren we nog eens wat over je.Kim_S schreef: Ja hè. Qua theorie mag ik me hondentrimster noemen. Qua praktijk helaas niet, mijn rug hield de stage niet lang genoeg vol, dus ik had niet genoeg uren om examen te mogen doen.
Maar ons Maxje pluk ik in ieder geval sindsdien lekker selluf 8)
Topic: foto van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Topic: foto van de dag
8)Maxi's 3-tal schreef: Wat leuk, zo leren we nog eens wat over je.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ohhhh, dat is goed om te weten! Kom ik een keer langs voor een plukadvies voor Moyra.Kim_S schreef: Ja hè. Qua theorie mag ik me hondentrimster noemen. Qua praktijk helaas niet, mijn rug hield de stage niet lang genoeg vol, dus ik had niet genoeg uren om examen te mogen doen.
Maar ons Maxje pluk ik in ieder geval sindsdien lekker selluf 8)
Die ziet er niet uit.
Aaaah lieve Moyra! Zo'n knap hondje-Annemarie- schreef: Ohhhh, dat is goed om te weten! Kom ik een keer langs voor een plukadvies voor Moyra.
Die ziet er niet uit.![]()
Als het haar goed los zit kan ze geplukt worden, meestal een maand of 6 na de vorige plukbeurt (kan ook langer zijn, verschilt per hond). Max doe ik om de 8 maanden, anders wordt het een marteling. Je kunt als het goed is de nieuwe vacht al zien zitten tussen de langere haren, die nieuwe vacht moet je laten zitten, de rest kan eraf
Je mag die kong ook wel gewoon geven hoor!!! (Ligt klaar voor als het bezoek zo komt)

-
Shanti en co
- 5-sterren

Lily is verliefd! Volgende keer met nijntjes halen in eindhoven wil ze mee.Maxi's 3-tal schreef: Charlie en ik waren gisteren mee geweest naar een trimmers workshop. Charlie als slachtoffer.![]()
Al vond hij het maar wat gezellig, heerlijk spelen tussendoor met andere poedels. Hij had zijn nieuwe maatje daar helemaal gevonden, een grote zwarte poedel reu. Zo leuk om te zien hoe ze dezelfde manier van spelen hadden samen.
Vandaag even een foto van de mooie knul gemaakt maar zoals jullie misschien wel zien wilde hij liever weer zo gauw mogelijk gaan rennen.![]()
Nu hem weer zo gauw mogelijk vies zien te krijgen, want over een maand mag hij weer.![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

- Inge en Bono
- 5-sterren

Och dat kind
Hier ook 2 engelsen Pippa, kom maar hoor....
Sen joe srie ken tolk on se seem leffel. Wie loffes art
Sen joe srie ken tolk on se seem leffel. Wie loffes art
Extensions zijn hip! Had Do al een compliment gegeven op fb.
Kim t is een vrij beroep hoor, jij ben gewoon hondenplukker whenever you feel like it
.
Kim t is een vrij beroep hoor, jij ben gewoon hondenplukker whenever you feel like it
- Charlie Angel
- Moderator
Leuk, kunnen we het hoogteverschil eens in het echt zien.Ruisje schreef: Lily is verliefd! Volgende keer met nijntjes halen in eindhoven wil ze mee.![]()
Ze loopt zo onder Charlie door.Maxi's 3-tal schreef: Leuk, kunnen we het hoogteverschil eens in het echt zien.![]()
![]()
Weet ikbloemetje schreef: Extensions zijn hip! Had Do al een compliment gegeven op fb.
Kim t is een vrij beroep hoor, jij ben gewoon hondenplukker whenever you feel like it.
Als mijn rug meegewerkt had dan was ik nu trimster geweest. Officieel. Ik hou niet van half werk
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ja, klopt. Maar ik vind plukken echt een trutklus.Kim_S schreef: Aaaah lieve Moyra! Zo'n knap hondje
Als het haar goed los zit kan ze geplukt worden, meestal een maand of 6 na de vorige plukbeurt (kan ook langer zijn, verschilt per hond). Max doe ik om de 8 maanden, anders wordt het een marteling. Je kunt als het goed is de nieuwe vacht al zien zitten tussen de langere haren, die nieuwe vacht moet je laten zitten, de rest kan eraf![]()
Wacht idd nog even een paar maanden, dan is het in één keer gefixed.