Heel veel duimen nodig voor Sanne
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Inge en Bono
- 5-sterren

-
Lil
Re: Heel veel duimen nodig voor Sanne
pfffff wat een emotionele rollercoaster. Ik duim dat het door de medicatie komt. 
Als medicatie ervoor zorgt dat je minder alert bent, kun je schrikken van elke actie die in jouw richting gedaan wordt. En een vrij logische reactie van een hond die iets niet aan heeft zien komen, is met tandjes.
Misschien eerst beginnen met praten of tikken op de vloer voordat je iets anders doet?
En natuurlijk voor nu ook weer:
Misschien eerst beginnen met praten of tikken op de vloer voordat je iets anders doet?
En natuurlijk voor nu ook weer:
Ik blijf duimen!!! Sterkte!
Hoe blij kun je zijn met keutels in de kamer. We hebben t er niet zien doen maar vonden net wel een aantal keutels in de kamer. Gelukkig mooie stevige barfkeutels.
Ja, dat is ook heel, heel erg moeilijk.kira schreef: Korte update. Er gaan dingen vooruit, maar wat zorgen baart zijn momenten waarop Sanne agressie laat zien. ........ We vinden het heel moeilijk om haar zo te zien. Humaan weet ik dat de middelen die Sanne allemaal gehad heeft zit beeld kunnen laten zien, ook gedurende meerdere dagen.
Zie dit topic nu pas. Jeetje wat heftig allemaal. Hoop heel erg dat het allemaal goed komt!!
Hier wordt ook geduimd!
Hier wordt ook geduimd!
Jemig wat een toestand en wat vreselijk voor jullie 
Ik ga snoeihard mee duimen!

Heel veel sterkte
Ik ga snoeihard mee duimen!
Heel veel sterkte
Sanne is inmiddels verhuisd naar 7b. Zo noemen we haar eigen plekje in de bijkeuken. T ging eigenlijk makkelijker als verwacht. We hebben de indruk dat ze t fijn vindt om weer op d'r eigen plekje te zijn, ze heeft de hele garage afgesnuffeld en t lukte d'r zelfs om te zitten en te staan. Later bij de medicijnronde hebben we d'r naar buiten geleid. Gesteund door d'r tiltuig en al. Daar heeft ze, na een tijdje te hebben gesnuffeld een grote plas gedaan, lekker buiten, wat lucht dat op. Daarna weer naar binnen en daar is ze op t commando zit weer gaan zitten. Nu ligt ze hopelijk lekker te slapen om alle narcosemiddelen uit d'r lijf te werken. T blijft afwachten hoe ze d'r uitkomt en of t allemaal nog de moeite waard is om verder te gaan op een Sannewaardige manier. Maar voor nu is t nog ge vroeg om daar al een besluit over te nemen. Daphne.
Wat een kracht zit er toch in Sanne, en in jullie natuurlijk!
Ik blijf duimen!
Ik blijf duimen!
Ik lees jullie verhaal nu pas. Maar ik ben er nog op tijd bij om met iedereen heel hard mee te duimen!

Heel veel sterkte en Sanne, zet 'm op meid!
Heel veel sterkte en Sanne, zet 'm op meid!
Dat zijn toch hele vorderingen. Natuurlijk moet het nog beter, wil het voor Sanne oké zijn, maar gezien de korte tijdsspanne zijn het eigenlijk geen kleine stapjes, maar hele grote. Alle reden om erop te durven hopen dat dit zo doorzet! Ik blijf heel veel aan jullie denken en de duimen blijven draaien!
Ik blijf duimen voor jullie meiske

-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Tjonge, wat een zorgen. Maar het gaat voorzichtig vooruit, zo te lezen. Dan duimen we stug door!