Ik moet even men hart luchten... :'( Dank u
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Ik moet even men hart luchten... Duimpjes nodig vandaag (zondag) en morgen!!!!
Kippenvel en ook bijna traantjes hier. Ik ken de gevoelens die je heb zo goed. Waarom ging Nisa weg? Heb dat even gemist.
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Ik moet even men hart luchten... Duimpjes nodig vandaag (zondag) en morgen!!!!
Nisa is een pupje uit ons nestje van 14 februari dit jaar. Ze was een van onze zittenblijvertjes die uiteindelijk 30 mei een baasje vond. Echter dat baasje leek niet wie ze beweerde te zijn (teller staat op 12 honden + 2 pupaanvragen sinds juni 2012 tot nu). Ze moest plots weg want ze was te dominant...yorokobi schreef: Kippenvel en ook bijna traantjes hier. Ik ken de gevoelens die je heb zo goed. Waarom ging Nisa weg? Heb dat even gemist.
Ik ben haar begin september dan gaan terughalen toen ze me belden. Ik kreeg een onderdanige teef in men handen die schrok bij het minste harde geluid of bruuske beweging. Sinds toen zit ze hier en hebben we wat aan haar gewerkt. Dieet, terug op vers voer, basiscommando's naar het NL zetten ipv het aangeleerde Engels. Haar opnieuw laten wennen aan harde geluiden enz.
Echter... 7 honden is me echt te veel (waarvan 4 pups - Nisa - Zus Nienna - broer Nazgul - Mijn NL teefje Landi).
We hebben dan ook int begin afgesproken dat Nisa niet kon blijven en dat we een baasje zouden zoeken voor haar.
Vandaag heeft zij haar gouden mandje gevonden.
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Pfff ik ga echt huilen nu 
Ok Ly'ke heeft volgende maand zijn mandje, Nisa nu Nika heeft een gouden mandje...
Maar daarnet las ik op de groep Natuurlijke Rauw voeding op facebook dat de vorige eigenares van Nisa er binnenkort een extra hond bij heeft...
Ze zal er dan opnieuw 3 hebben...
Lijstje staat dan op 14 honden sinds juni 2012.
houd het dan nooit op? Hoeveel honden gaat ze nog verpesten?
Ok Ly'ke heeft volgende maand zijn mandje, Nisa nu Nika heeft een gouden mandje...
Maar daarnet las ik op de groep Natuurlijke Rauw voeding op facebook dat de vorige eigenares van Nisa er binnenkort een extra hond bij heeft...
Ze zal er dan opnieuw 3 hebben...
Lijstje staat dan op 14 honden sinds juni 2012.
houd het dan nooit op? Hoeveel honden gaat ze nog verpesten?
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Pffff, lees net je berichtje.. Verschrikkelijk, hondjes zijn gewoon producten, en als hij/zij het niet doet, doe je hem terug en koop je een nieuwe 
In elk geval 'fijn' dat jouw meisje daar weg is.. Las vanmiddag je vorige post in de trein en kreeg spontaan tranen van in m'n ogen..
In elk geval 'fijn' dat jouw meisje daar weg is.. Las vanmiddag je vorige post in de trein en kreeg spontaan tranen van in m'n ogen..
Wat fijn dat ze weer goed op de rails is gekomen dankzij jullie. En dat ze nu weer verder kan met een fijn leven bij leuke baasjes
Sterkte in deze moeilijke tijd! 
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Net het nieuwe baasje gehoord. Nika stelt het super. Ze is heel lief en absoluut niet dominant (zoals verwacht). Volgt der nieuwe bazinnetje overal en ook met haar nieuw mensenvriendje gaat het super! Zo goed zelfs dat ze haar gezelschap ging houden terwijl ze aan het douchen was...
Zo kennen we ze weer ons miekemuis.
Een hondje dat geniet van aandacht en gezelschap iets wat ze nu zeker gevonden heeft.
Op een dag als vandaag kon ik dit nieuws wel gebruiken!
Zo kennen we ze weer ons miekemuis.
Een hondje dat geniet van aandacht en gezelschap iets wat ze nu zeker gevonden heeft.
Op een dag als vandaag kon ik dit nieuws wel gebruiken!
heel fijn om te horen dat het goed klikt! 
-
Lil
Super dat ze een top huisje heeft! Veel sterkte, ik snap je verdriet helemaal.
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Daar zijn de tranen weer...
Net de baasjes gehoord voor Lykaios...
De werken buitens huis schieten zo vlot op dat ze hem misschien dit weekend al komen halen

Ze durft het niet beloven, maar pffff dit gaat zo snel!

Net de baasjes gehoord voor Lykaios...
De werken buitens huis schieten zo vlot op dat ze hem misschien dit weekend al komen halen
Ze durft het niet beloven, maar pffff dit gaat zo snel!
Poeh, dat is wel heel verschil in tijd zeg voor lykaios. Een maand of ineens maar een week 
Wel heel erg fijn dat Nisa een fijn huisje heeft gevonden
Ondanks dat het voor jou veel verdriet oplevert.
Geniet nog even van Lykaios nu hij er nog is tussen de vele logische tranen door
Wel heel erg fijn dat Nisa een fijn huisje heeft gevonden
Geniet nog even van Lykaios nu hij er nog is tussen de vele logische tranen door
Wat fijn dat Nisa zo geweldig terecht is gekomen. Inderdaad erg plotseling dat Lykaios misschien al komend weekend afgehaald kan worden. Maar aan de andere kant zegt dit wel hoe enorm welkom hij bij zijn nieuwe familie is 
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Jeetje Tamara, snap heel goed dat je het niet droog houdt

Het gaat dan in 1x ook allemaal heel snel en heb echt bewondering voor je, zoals je voor de honden kiest en niet voor jezelf.
Wel super dat je voor allebei een gouden mandje hebt gevonden.
Het gaat dan in 1x ook allemaal heel snel en heb echt bewondering voor je, zoals je voor de honden kiest en niet voor jezelf.
Wel super dat je voor allebei een gouden mandje hebt gevonden.
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik lees hier mee en wil je een ontzettend dikke knuffel geven, wat sterk van je om zo voor je honden te kiezen. Zo zwaar maar ook zo voor het goede doel! Heel veel sterkte gewenst.