Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Brötchen mit Kartoffelsalat 8)
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
Ik had een beetje erg groot stuk pompoen bij de Turk gekocht en de knolselderij was ook al zo groot. Dus vandaag weer geroosterde pompoen, knolselderij, tomaat en venkel met een gebakken visje en gekookte aardappels.
Ravioli met gerookte zalm, courgette, kookroom en ui

-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
Doe 's het geheim van geroosterde pompoen verklappen? Ik heb dat een paar keer geprobeerd te maken maar vond het geen succes.Mowgli schreef: Ik had een beetje erg groot stuk pompoen bij de Turk gekocht en de knolselderij was ook al zo groot. Dus vandaag weer geroosterde pompoen, knolselderij, tomaat en venkel met een gebakken visje en gekookte aardappels.
De restjesDreetje schreef: Vandaag komt de verjaardagsvisite en die blijven ook eten (14 man)
Gisteren 2 slowcookers aangezet, 1 met indisch stoofvlees en een met zoete kip.
Rijst erbij en dan moet het maar goed zijn.
Schoonzus maakt nog een huzarensalade waar we nog stokbrood bij hebben.
Het geheim: http://www.okokorecepten.nl/recept/groe ... river-cafeAnne in Duitsland schreef: Doe 's het geheim van geroosterde pompoen verklappen? Ik heb dat een paar keer geprobeerd te maken maar vond het geen succes.
Ik had alleen geen butternut-pompoen, maar een stuk van zo'n mega pompoen van de turkse supermarkt. Verder heb ik me niet aan de aanbevolen hoeveelheden gehouden, de knoflook heb ik geperst en door een sloot olijfolie gemengd, dit vervolgens met een kwast over de groenten op de braadslee verdeeld. De oven had ik ingesteld op hete lucht met gril, 210 graden zonder voorverwarmen.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

O kijk, ik heb nog een butternut liggen, dat komt helemaal goed dus. Dank!Mowgli schreef: Het geheim: http://www.okokorecepten.nl/recept/groe ... river-cafe
Ik had alleen geen butternut-pompoen, maar een stuk van zo'n mega pompoen van de turkse supermarkt. Verder heb ik me niet aan de aanbevolen hoeveelheden gehouden, de knoflook heb ik geperst en door een sloot olijfolie gemengd, dit vervolgens met een kwast over de groenten op de braadslee verdeeld. De oven had ik ingesteld op hete lucht met gril, 210 graden zonder voorverwarmen.
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

vanavond home made tomatensoep en zelf gebakken broodjes 
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
ik moet nog naar de winkel maar vermoedelijk spinaziepuree met iets van vis voor mij, vlees voor fanne en de kindjes.
allesinds iets wat snel klaar is.
Want om 19u30 is het ouderavond op school waar ik geen *tuuuuuuuuuuuuuut* zin in heb...
allesinds iets wat snel klaar is.
Want om 19u30 is het ouderavond op school waar ik geen *tuuuuuuuuuuuuuut* zin in heb...
Pasta met een beenhammetje/kaasburger en een salade erbij
Frietjes met bloemkool en een glas merlot, proost!
Gekookte worteltjes, gekookte aardappeltjes, sausje erbij. Glaasje witte wijn. Proost EstherQ 
Broccoli, gekookte aardappelen en vega jus