Huizen kopen/verkopen?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Huizen kopen/verkopen?

lianneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door lianneke »

Angelique schreef: Nou ja goed, ik ken mensen die 1,5 jaar moesten wachten op de 1ste bezichtiging, dus een beetje shock is niet gek hoor.

Mijn ritueel...

Eerst alles opruimen. Losse kleding prop je in een kast. Persoonlijke dingen idem. Dan deed ik de dag ervoor al ramen zemen en badkamer grote beurt. Eventueel badmatten wassen indien nodig. De dag zelf begon ik boven met doekje door de badkamer, alles afstoffen/stofzuigen/dweilen. Beneden idem. En dan is het wel goed hoor. Schoon en netjes is prima.
Dank je voor de tips, heb ik wel wat aan, ben een chaoot zonder lijstjes ;D
lianneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door lianneke »

Kaio schreef: Ik heb een schoonsetje badmat, handoeken en handoekjes in de kast liggen. DIe worden gewoon niet gebruikt. Komt er iemand gaan de gebruikte de kast in en dat setje komt tevoorschijn. Erna weer netjes terug in de kast en mag dat andere weer terug  ;)
Ook handig ja!
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Kaio schreef: Ik heb een schoonsetje badmat, handoeken en handoekjes in de kast liggen. DIe worden gewoon niet gebruikt. Komt er iemand gaan de gebruikte de kast in en dat setje komt tevoorschijn. Erna weer netjes terug in de kast en mag dat andere weer terug  ;)
Ja goeie, dat had ik ook met de handdoeken die perfect matchen met de badkamer. En een grote cremekleurige sprei die hatseflats zo over het bed kan.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

lianneke schreef: Nou, we hadden dus een hut gezien die eigenlijk veuls te duur was. Was ja, gister doen ze ineens 40000 van de prijs af en is het betaalbaar voor ons. Maar ook voor vele anderen natuurlijk.
Vrees dat we dat niet gaan redden.
O, en woensdag moeten we hier toch weg wezen, dan gaan we zelf maar een bezichtiging in het echies doen. Twee vliegen in een klap.
En laat dat nou toevallig dezelfde makelaar zijn als van dat hiervoor geschreven hutje.
Nou, heb het laatste driekwart jaar zat hutten gezien die dramatisch in prijs kelderden waarbij je dacht...zal nu zo wel weg zijn. Ja mis dus.  Waar leven is, is hoop.
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

Wij hebben maandag weer een nieuwe bezichtiging, alleen hebben die mensen hun eigen huis ook nog in de verkoop.
En ik weet dat mensen al gaan kijken zonder dat hun eigen huis al is verkocht (doen wij ook) maar toch geeft het net wat minder boost om alles spik en span te krijgen dan een koper uit een huurhuis oid

Maar ja, schouders eronder en toch weer spik en span, want je weet het nooit  :biggrin2:
lianneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door lianneke »

Monique77 schreef: Wij hebben maandag weer een nieuwe bezichtiging, alleen hebben die mensen hun eigen huis ook nog in de verkoop.
En ik weet dat mensen al gaan kijken zonder dat hun eigen huis al is verkocht (doen wij ook) maar toch geeft het net wat minder boost om alles spik en span te krijgen dan een koper uit een huurhuis oid

Maar ja, schouders eronder en toch weer spik en span, want je weet het nooit  :biggrin2:
Het heeft wel zin hoor, lekker schoon is een goeie binnenkomer.
Vorige week met open huizendag een vies en vet huis bezichtigd, echt goor is dat.
Haak ik meteen af.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Monique77 schreef: Wij hebben maandag weer een nieuwe bezichtiging, alleen hebben die mensen hun eigen huis ook nog in de verkoop.

Vlak ze niet uit, diegene die ons huis kochten hadden binnen een week hun hut verkocht en wijzelf zijn bij het huis wat we nu gekocht hebben in 1ste geweigerd voor een bezichtiging in het kader "kom maar terug als je huis verkocht is".  De huurders/kijkers die we gehad hebben waren juist de mensen bij wie alles helemaal naar het zinnetje moest zijn. Die zitten immers hoog en droog en kunnen op het dooie akkertje rondkijken en uitzoeken...wat ze dan ook doen.
lianneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door lianneke »

We zijn vanmiddag wezen kijken bij het stulpje , het huisje alleen op de wereld, aan een watertje met een landje en een stukje verwilderd bos ,dat ineens betaalbaar is geworden .
We hadden het niet moeten doen, echt niet moeten doen.
Wat zal het er nu stil zijn, stil en donker...
Dat je alleen af en toe een uil hoort.
Of zoiets.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Oh djee...flieft?
lianneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door lianneke »

Angelique schreef: Oh djee...flieft?
Uhh, ja een beetje wel, maar of het verstandig is...
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Dat kan alleen jij bepalen  :)
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

Jullie hadden gelijk ..... De kijkers van gister hadden een bod op hun eigen huis en waren nu op zoek naar een huis wat ze eventueel zouden willen  kopen

Nu zelf ook maar weer eens een bezichtiging plannen, ohhhhhh ik wil zo graag de volgende stap maken he  :D
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Oh kijk, die kan wel wat duimen gebruiken. En die volgende stap, ja, heel herkenbaar. Als je dan eenmaal besloten hebt dat je weg wilt, dan moet het ook geen jaren meer duren.
lianneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door lianneke »

Monique77 schreef: Jullie hadden gelijk ..... De kijkers van gister hadden een bod op hun eigen huis en waren nu op zoek naar een huis wat ze eventueel zouden willen  kopen

Nu zelf ook maar weer eens een bezichtiging plannen, ohhhhhh ik wil zo graag de volgende stap maken he  :D
Spannendddd!
lianneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door lianneke »

Angelique schreef: Oh kijk, die kan wel wat duimen gebruiken. En die volgende stap, ja, heel herkenbaar. Als je dan eenmaal besloten hebt dat je weg wilt, dan moet het ook geen jaren meer duren.
Ook herkenbaar.
Nee hoor, we hebben geen haast, nee hoor, we zitten niet op de schopstoel..
Nou, ik kan niet wachten.
Ben er gewoon aan toe denk ik.

Plaats reactie