Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Huizen kopen/verkopen?
Duimen draaien dat je kijkers acuut flieft worden 
Nog niets gehoord 
-
lianneke
- 5-sterren

Vanmiddag de eerste kijkers gehad, ze waren wel positief, het huis "had" wel iets.
Tja, kun je alle kanten mee op he, maar ze moesten eerst hun eigen huis nog verkopen.
Ach, mn huis is nog nooit zo schoon geweest.
En volgende week vrijdag weer kijkers.
Tralala, hopen maar dat we dan niet in de zeikregen hoeven te lopen met twee honden die er niks van begrijpen. Huh..motten we nou weer lopen, anders krijgen we altijd vreten nu!
Tja, kun je alle kanten mee op he, maar ze moesten eerst hun eigen huis nog verkopen.
Ach, mn huis is nog nooit zo schoon geweest.
En volgende week vrijdag weer kijkers.
Tralala, hopen maar dat we dan niet in de zeikregen hoeven te lopen met twee honden die er niks van begrijpen. Huh..motten we nou weer lopen, anders krijgen we altijd vreten nu!
Hier is het de laatste tijd akelig stil 
Degenen die al geweest waren vonden het allemaal wel wat maar waren pas begonnen met zoeken, hebben wij ook niks aan he
Degenen die al geweest waren vonden het allemaal wel wat maar waren pas begonnen met zoeken, hebben wij ook niks aan he
- Angelique
- 5-sterren

Dat zegt nog niet zoveel. Ze moeten eerst hun huis uitonderhandelen. Dan zullen ze vast wel meer hutjes gaan bekijken dan dan pas komen ze eventueel terug bij jou.Monique77 schreef: Nog niets gehoord![]()
Weer een goed punt Angelique ! Jij bent zo lekker back to aarde, ik ben elke keer helemaal hyperdepiep 
Spannend Lianneke ! Hier krijgen we ook elke keer goede feedback van kijkers, maar kopen ho maar haha
Ach, eens komt diegene die het wil hebben !
Kaio, balen is dat hé ? Wij hebben er nu gemiddeld 1 per week, en dat is erg fijn maar geeft ook elke keer weer spanning en geregel met de honden, en als je dan alleen maar hoort "gaaf huis !!" maar ze laten daarna niets meer horen is ook niet wat
Volgend jaar hebben we gewoon allemaal ons huis verkocht, en wonen we allemaal op een nieuw mooi stekje, weet het zeker !! Denk ik
Spannend Lianneke ! Hier krijgen we ook elke keer goede feedback van kijkers, maar kopen ho maar haha
Ach, eens komt diegene die het wil hebben !
Kaio, balen is dat hé ? Wij hebben er nu gemiddeld 1 per week, en dat is erg fijn maar geeft ook elke keer weer spanning en geregel met de honden, en als je dan alleen maar hoort "gaaf huis !!" maar ze laten daarna niets meer horen is ook niet wat
Volgend jaar hebben we gewoon allemaal ons huis verkocht, en wonen we allemaal op een nieuw mooi stekje, weet het zeker !! Denk ik
- Angelique
- 5-sterren

De kop is er iig af Lian. Volgende week de volgende, klinkt goed, er is blijkbaar wel interesse. Je koper gaat er vast tussen zitten.
Balen Kaio
Balen Kaio
-
lianneke
- 5-sterren

En weer een huis van ons lijstje kunnen schrappen, werden gebeld door de makelaar van dat huis, wat we volgende week zouden gaan bezichtigen. Het gaat uit de verkoop, het wordt langdurig verhuurd.

Straks motten we in een caravan..
Ook leuk.
Straks motten we in een caravan..
Ook leuk.
- Angelique
- 5-sterren

Dan was dat gewoon jullie huis niet. Op naar de volgende 
-
lianneke
- 5-sterren

Ik zie dus een duidelijke opleving in de huizen die lang te koop staan en daardoor flink in prijs gezakt zijn. Die gaan nu als warme broodjes.Angelique schreef: Dan was dat gewoon jullie huis niet. Op naar de volgende![]()
En ja, die hadden wij ook uitgezocht, net als velen met ons.
Denk ik.
-
lianneke
- 5-sterren

O, en trouwens, een mooi houten chalet op een lapje grond met zonder buren?
Ook mooi.
Ook mooi.
- Angelique
- 5-sterren

Daar is niks mis meelianneke schreef: O, en trouwens, een mooi houten chalet op een lapje grond met zonder buren?
Ook mooi.
- Angelique
- 5-sterren

Hier in de buurt zie je vooral de nieuw in de verkoop-huizen relatief vlotjes gaan, de rest staat er. Velen inmiddels al wel gezakt in prijs, maar blijkbaar niet genoeg. Onder de 2 ton lijkt hier het toverwoord, daarboven wordt het al snel te duur voor een vlotte verkoop.lianneke schreef: Ik zie dus een duidelijke opleving in de huizen die lang te koop staan en daardoor flink in prijs gezakt zijn. Die gaan nu als warme broodjes.
En ja, die hadden wij ook uitgezocht, net als velen met ons.
Denk ik.
Gestern mahl beim notar gewesen, grundbuch, eigentum, sparkasse, tilgung und zinsen, bank mit 'foltermoglichkeiten' usw.
Dus ja het een en ander in werking gezet dus
Toen we thuis met de hondjes gingen wandelen stonden fietsers naar ons huis te kijken, en hebben nog vragen gesteld voor hun zoon. Hoeveel grond, slaapkamers beneden en renovaties. Dus wie weet
Dus ja het een en ander in werking gezet dus
Toen we thuis met de hondjes gingen wandelen stonden fietsers naar ons huis te kijken, en hebben nog vragen gesteld voor hun zoon. Hoeveel grond, slaapkamers beneden en renovaties. Dus wie weet
Gaan jullie naar Duutsland? 
O en ik hoop dat er geen foltermöglichkeiten zijn bij de bank, maar fördermöglichkeiten
O en ik hoop dat er geen foltermöglichkeiten zijn bij de bank, maar fördermöglichkeiten