Ziet er goed uit! Ik hoef daar alleen bij Leo niet mee aan te komen. Die wil alleen echt-Annemarie- schreef: Er zijn ook 'terrazzo' kunststof stroken, zelfs voor in de keuken/badkamer. Is dat een optie? http://www.flexxfloors.nl/waarom-flexxfloor
Geen idee hoe duur het is.
Onze nieuwe keuken is ook bijna klaar (pagina 20)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Onze nieuwe keuken, foto's pagina 7
- Angelique
- 5-sterren

Daar heeft die natuurlijk wel ene punt. Je neemt alle moeite om er een originele retrokeuken in te zetten en dan werk je de ruimte af met neppe kunststof plavuizen.Lizzy schreef: Ziet er goed uit! Ik hoef daar alleen bij Leo niet mee aan te komen. Die wil alleen echt![]()
![]()
Je kunt ook een kokoskleed op de keukenvloer leggen. Dan ben je echt 'in stijl' 
Zo'n echte ouderwetse met allerlei kleurtjes (weet alleen niet of die nog te koop zijn). De vloer die eronder zit, zie je dan alleen nog maar een rand van als het goed is, dus die wordt dan veel minder belangrijk.
Zo'n mat zal ook best wel onderhoudsvriendelijk zijn denk ik, want mijn ouders hadden 6 kinderen én huisdieren én zo'n kleed in de keuken. Als dat niet handig zou zijn geweest, hadden ze die vast eruit geknikkerd.
Om de vloer te camoufleren hoefden ze het in ieder geval niet te doen, want ze hadden een schitterende antieke tegelvloer, van 10 x 10 tegeltjes, helemaal in een patroon gelegd.
Zo'n echte ouderwetse met allerlei kleurtjes (weet alleen niet of die nog te koop zijn). De vloer die eronder zit, zie je dan alleen nog maar een rand van als het goed is, dus die wordt dan veel minder belangrijk.
Zo'n mat zal ook best wel onderhoudsvriendelijk zijn denk ik, want mijn ouders hadden 6 kinderen én huisdieren én zo'n kleed in de keuken. Als dat niet handig zou zijn geweest, hadden ze die vast eruit geknikkerd.
Om de vloer te camoufleren hoefden ze het in ieder geval niet te doen, want ze hadden een schitterende antieke tegelvloer, van 10 x 10 tegeltjes, helemaal in een patroon gelegd.
-
Martine-Tom
Kan je op marktplaats geen restpartijtje tegels scoren?
Als je er toch niet veel nodig hebt is dat mss wel een idee
Als je er toch niet veel nodig hebt is dat mss wel een idee
Ja, daar komen ook die boeren dingen vandaanMartine-Tom schreef: Kan je op marktplaats geen restpartijtje tegels scoren?
Als je er toch niet veel nodig hebt is dat mss wel een idee![]()
-
Martine-Tom
Handig he! Een kennis van me heeft haar hypermoderne badkamer zo bij elkaar gesprokkeld voor 1500 euroLizzy schreef: Ja, daar komen ook die boeren dingen vandaan![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

En terecht!Lizzy schreef: Ziet er goed uit! Ik hoef daar alleen bij Leo niet mee aan te komen. Die wil alleen echt![]()
![]()
Succes met het vinden van de juiste vloer.
Maar je schreef wel zwart/beige toch? Ze hebben die tegels gewoon in verschillende kleuren, dus met wit hoeft niet per seeLizzy schreef: Jij begrijpt mij tenminste![]()
![]()
![]()
Ik wil geen wit/zwart. Die vieze gore honden van ons lopen de hele dag in en uit. Via de keuken. Ik heb nu witte plavuizen en lig serieus 3 keer per dag het vloertje op mijn knieen schoon te maken!
Ik moet je er ook wel gelijk in geven trouwens, in dat wit.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Mijn kleur is ideaal met honden en een tuin 
Je ziet pas hoe vies ze waren als je ze dweilt
Je ziet pas hoe vies ze waren als je ze dweilt
Zulke wil ik ookMarijeEnBoomer schreef: Mijn kleur is ideaal met honden en een tuin
Je ziet pas hoe vies ze waren als je ze dweilt![]()
Ik denk dat je hier minder op ziet:eelke schreef: Maar je schreef wel zwart/beige toch? Ze hebben die tegels gewoon in verschillende kleuren, dus met wit hoeft niet per see![]()
Ik moet je er ook wel gelijk in geven trouwens, in dat wit.

ohw die zijn mooi. Past volgens mij heel mooi bij een retro keuken!Lizzy schreef: Ik denk dat je hier minder op ziet:
![]()
Kijk, met jou kan ik pratenDoranto schreef: ohw die zijn mooi. Past volgens mij heel mooi bij een retro keuken!
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

En ze blijven lang goed! Die van mij liggen al sinds 1896!
Hahaha, reden te meerMarijeEnBoomer schreef: En ze blijven lang goed! Die van mij liggen al sinds 1896!
Heb jij jouw vloer eigenlijk behandeld met iets om 'm water/vuil afstotend te maken?