En jij denkt dat je nu nog geloofwaardig bent hahahahaNadia schreef: *Schiet in de lach en bedenkt zich nu pas hoe stom het er staat*
Ik heb enkel en alleen de blaasontsteking gekregen door het wassen met de zeep. Heus echt waar![]()
![]()
Tips gevr steeds terugkerende blaasonteking mens
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Tips gevr steeds terugkerende blaasonteking mens
- Charlie Angel
- Moderator
+1.Thurin schreef: En jij denkt dat je nu nog geloofwaardig bent hahahaha
Tja.. wat valt nu te zeggen 
- Charlie Angel
- Moderator
euhhhh, niet meer doen voortaan?Nadia schreef: Tja.. wat valt nu te zeggen![]()
Ik zou voorlopig even zwijgen over dit onderwerp als ik jou was.Nadia schreef: Tja.. wat valt nu te zeggen![]()
Gewoon dichtnaaien die boel (rok dus)koekje schreef:
[me=koekje]verlengt snel de rok met nog een metertje erbij[/me]
Dat helpt niet meer!Thurin schreef: Ik zou voorlopig even zwijgen over dit onderwerp als ik jou was.![]()
![]()
![]()
en oma gaat morgen topic lezen dames 
- Chase en Nellie
- 1-ster

Inlegkruisjes zijn synthetisch, en heel erg broeierig voor de huid. Daardoor krijgen bacteriën en schimmels vrij spel. Je gaat ook sneller zweten, dat geeft jeuk, en bij wrijven/krabben beschadig je de huid en heb je prijsDoranto schreef: Begrijp niet dat inlegkruisjes worden afgeraden. Ik vind het hartstikke hygiënisch, (je moet ze dan natuurlijk wel heel vaak verschonen) en heb nog nooit blaasontsteking of iets dergelijks gehad.
Ik heb ook een aantal wasbare inlegkruisjes. Dat broeit veel minder, die zijn van katoen. Ik zou niet weten waarom niet, je gooit je onderbroek 's avonds toch ook niet in de vuilnisbak? Net als een onderbroek met een bloedvlek na een ongelukje bij de menstruatie, die was je toch ook uit?
- Inge en Bono
- 5-sterren

Oma is heus geen oma geworden door de ooievaar of bloemkool, dus ze zal vast niet omvallen van een woord als sekskiara schreef: en oma gaat morgen topic lezen dames![]()
Broeierig? Heb daar nog nooit iets van gemerkt. Bevalt hier erg goed.Chase en Nellie schreef: Inlegkruisjes zijn synthetisch, en heel erg broeierig voor de huid. Daardoor krijgen bacteriën en schimmels vrij spel. Je gaat ook sneller zweten, dat geeft jeuk, en bij wrijven/krabben beschadig je de huid en heb je prijs
Ik heb ook een aantal wasbare inlegkruisjes. Dat broeit veel minder, die zijn van katoen. Ik zou niet weten waarom niet, je gooit je onderbroek 's avonds toch ook niet in de vuilnisbak? Net als een onderbroek met een bloedvlek na een ongelukje bij de menstruatie, die was je toch ook uit?
Verschoon ze na ieder toiletbezoek. Lijkt me met ondergoed en / of wasbare inlegkruisjes niet erg praktisch.
Laatst gewijzigd door doranto op do 16 okt 2014, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
My godDoranto schreef: Broeierig? Heb daar nog nooit iets van gemerkt. Bevalt hier erg goed.
Verschoon ze na ieder toiletbezoek. Lijkt me met ondergoed en / of wasbare inlegkruisjes niet erg praktisch.
Denkt even terug aan vorige week toen ik ziek was en ongeveer 3,5 liter op een dag dronk.. Dat was echt om het uur (soms halfuur) naar de wc...
kwestie van een voorraadje inslaan dusFenixjuh schreef: My god
Denkt even terug aan vorige week toen ik ziek was en ongeveer 3,5 liter op een dag dronk.. Dat was echt om het uur (soms halfuur) naar de wc...
- Chase en Nellie
- 1-ster

Mijn ouders vinden BARF niet erg praktisch...Doranto schreef: Broeierig? Heb daar nog nooit iets van gemerkt. Bevalt hier erg goed.
Bij elk toiletbezoek verversen vind ik dan weer een flinke hoop afval, mijn inlegkruisjes gaan gewoon mee met de witte was, heb je verder geen werk aan
Nou oma heeft het gelezen en div tips gaat ze proberen, oa de thee en spoelen van binnen, niet wassen met lactacid en ook slapen zonder ondergoed, overdag ging haar tever.
Gister moest ze naar uroloog en krijgt een blaasonderzoek as dinsdag, maar er is al gezegt dat er waarschijnlijk niks te zien is en dat ze er maar moet leren leven!
Ja dat zijn dokters, weet er alles van helaas
Maar ze vond het erg lief van jullie dat jullie zo mee denken
Bedankt namens oma en mijn dochter
Gister moest ze naar uroloog en krijgt een blaasonderzoek as dinsdag, maar er is al gezegt dat er waarschijnlijk niks te zien is en dat ze er maar moet leren leven!
Ja dat zijn dokters, weet er alles van helaas
Maar ze vond het erg lief van jullie dat jullie zo mee denken
Bedankt namens oma en mijn dochter