Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
Stamppot van witte kool met spekjes en verse peterselie en een rundergehaktbal.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

+ 1-Saskia- schreef:MacDo
Er ligt nog steeds een stuk van dat grote stuk pompoen in de koelkast, dus ik heb zojuist eenrecept voor veganistische poempoen couscous gevonden en ben van plan dat morgen te maken: http://www.veggieful.com/2013/08/vegan- ... ecipe.htmlMowgli schreef: Ik had een beetje erg groot stuk pompoen bij de Turk gekocht en de knolselderij was ook al zo groot. Dus vandaag weer geroosterde pompoen, knolselderij, tomaat en venkel met een gebakken visje en gekookte aardappels.
Coriander wordt trouwens vervangen voor verse peteselie ( we lusten niet zo graag verse koriander en ik heb nog een mega bos peterselie in de koelkast) en de rode ui wordt een gewone ui.
Ik heb zin in chocolaatjes.
Ik wilde lekker gaan bbq'en, is meneer pien ziek...
Dan wordt het gebraden scharrelkip met aardappels en wortels uit de oven.
Insmeren met olie met knoflook, rozemarijn en tijm, wat zout en peper en twee uurtjes in de oven
Dan wordt het gebraden scharrelkip met aardappels en wortels uit de oven.
Insmeren met olie met knoflook, rozemarijn en tijm, wat zout en peper en twee uurtjes in de oven
-
Martine-Tom
Ik heb er kip uit gehaald maar verder inspiratieloos. Kip, rijst...en verder kom ik niet 
Ik denk gekruide gehaktballetjes, aardappelpureetje en groen uit de vriezer. Of een curry.
Pilaf. Of kip cashew. NassiMartine-Tom schreef: Ik heb er kip uit gehaald maar verder inspiratieloos. Kip, rijst...en verder kom ik niet![]()
Wij eten vega risotto met spinazie
Re: Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
Of sharwood's..Nadia schreef: Pilaf. Of kip cashew. Nassi
Andijviestamppot 
Met een lik mosterd, rookworst en uitgebakken spekjes (zijn nog niet eens over datum Sas!
)
Zo jammer dat ik de enige ben in dit huis die andijviestamppot lekker vindt
De rest eet aardappelsalade met brood en wat opleuk-dingetjes zoals tomaat, komkommer, zilveruitjes.
Met een lik mosterd, rookworst en uitgebakken spekjes (zijn nog niet eens over datum Sas!
Zo jammer dat ik de enige ben in dit huis die andijviestamppot lekker vindt
De rest eet aardappelsalade met brood en wat opleuk-dingetjes zoals tomaat, komkommer, zilveruitjes.
-
BusKay
Ideetje : ......... ?? (letters passen precies op de puntjes)Martine-Tom schreef: Ik heb er kip uit gehaald maar verder inspiratieloos. Kip, rijst...en verder kom ik niet![]()
OT: Vanavond uit Turken!! Dieeenturkgaatmevastverrassen...
-
Martine-Tom
Heb niet eens geteld, maar nee, die is lekker herplaatstBusKay schreef: Ideetje : ......... ?? (letters passen precies op de puntjes)![]()
OT: Vanavond uit Turken!! Dieeenturkgaatmevastverrassen...
Het is ajam paniki geworden met rijst en broccoli *burp*