Herr notar hat es foltermöglichkeiten genannt. Eentje met humorKim_S schreef: Gaan jullie naar Duutsland?
O en ik hoop dat er geen foltermöglichkeiten zijn bij de bank, maar fördermöglichkeiten![]()
Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Huizen kopen/verkopen?
Kaio schreef: Herr notar hat es foltermöglichkeiten genannt. Eentje met humor![]()
Waar gaan jullie naartoe?
Selfkant
Is lekker wat dichter bij mijn familie ( en wegens contract ronald moeten we in D gaan wonen)
Is lekker wat dichter bij mijn familie ( en wegens contract ronald moeten we in D gaan wonen)
Oeh das wel een eind hiervandaan 
Leuk hoor!!
Leuk hoor!!
- Charlie Angel
- Moderator
Leuk hoor en spannend!Kaio schreef: Gestern mahl beim notar gewesen, grundbuch, eigentum, sparkasse, tilgung und zinsen, bank mit 'foltermoglichkeiten' usw.
Dus ja het een en ander in werking gezet dus
Toen we thuis met de hondjes gingen wandelen stonden fietsers naar ons huis te kijken, en hebben nog vragen gesteld voor hun zoon. Hoeveel grond, slaapkamers beneden en renovaties. Dus wie weet![]()
Da's hier vlakbijKaio schreef: Selfkant
Onze kijkers hebben bij bank 1 de hypotheek niet rondgekregen. Ze hebben nu de spullen bij een andere bank liggen, al 2 weken blijft het nu weer stil
Wouw, dat is heeeel diep in DuitslandKaio schreef: Selfkant
Balen j6oh! Ik duim dat ze bij bank 2 wél de hypotheek rondkrijgen..heicke schreef: Onze kijkers hebben bij bank 1 de hypotheek niet rondgekregen. Ze hebben nu de spullen bij een andere bank liggen, al 2 weken blijft het nu weer stil![]()
Hebben het op een moderner huis gehoudenheicke schreef: Da's hier vlakbijLeuke huizen waar je nog een groot huis en veel grond voor een leuke prijs kan krijgen.
Onze kijkers hebben bij bank 1 de hypotheek niet rondgekregen. Ze hebben nu de spullen bij een andere bank liggen, al 2 weken blijft het nu weer stilZucht... Ik wou dat er eens wat schot in kwam en dat ik voor de winter echt invalt eindelijk kan oververhuizen.
Ik
Ja he hahaha. Plannen zijn tig keer gewijzigd geweestMowgli schreef: Wouw, dat is heeeel diep in DuitslandSpannend dat het nu allemaal dichterbij komt!
Nou ik mag weer 
Al weet ik pas morgen of ze morgen komen

Al weet ik pas morgen of ze morgen komen
-
lianneke
- 5-sterren

Das ook niet leuk als je dat morgen pas weet. Maar wel weer een schoon huis dan.Kaio schreef: Nou ik mag weer
Al weet ik pas morgen of ze morgen komen![]()
Ben ook weer bezig,morgen vroeg weer kijkers.
Succes!
- Angelique
- 5-sterren

Succes dames 
-
lianneke
- 5-sterren

Dankje, heb zelfs de kipperen aangeharkt.Angelique schreef: Succes dames![]()
Vrees dat er morgen niks meer van te zien is
Dankjullie
En jij ook succes!
Ben nog niet te hard bezig, ze komen pas morgenavond dan, dat hebben die 3 varkens dan alweer bevuild. Vandaag de hondvrij zones voornamelijk doen
en hun kennel denk ik, toch nog genoeg te doen 
En jij ook succes!
Ben nog niet te hard bezig, ze komen pas morgenavond dan, dat hebben die 3 varkens dan alweer bevuild. Vandaag de hondvrij zones voornamelijk doen
-
lianneke
- 5-sterren

Komt me bekend voor, anders blijf je aan de gang. De meeste kamers gedaan, nu zijn ze verbannen naar de keuken, die doe ik dan morgenochtend.Kaio schreef: Dankjullie
En jij ook succes!
Ben nog niet te hard bezig, ze komen pas morgenavond dan, dat hebben die 3 varkens dan alweer bevuild. Vandaag de hondvrij zones voornamelijk doenen hun kennel denk ik, toch nog genoeg te doen
![]()
Hoop dat het droog is morgen, anders loop ik weer te verkleumen in de regen als ik het huis uit mot.
-
Antonia
- 5-sterren

Succes morgen dames!