Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- - Judith -
- 5-sterren

Re: Het weer
Ik heb een rood hoofd van een middagje lezen in de zon 
Wij zaten heerlijk in het zonnetje op het strand, maar er drijven duistere wolken het strand op. Zon weg, lucht compleet staalgrijs, flink windje erbij.. tijd om naar huis te gaan.
-
Martine-Tom
Ja hier ook!Els&Flow schreef: Wij zaten heerlijk in het zonnetje op het strand, maar er drijven duistere wolken het strand op. Zon weg, lucht compleet staalgrijs, flink windje erbij.. tijd om naar huis te gaan.
Was net van plan om vandaag in de tuin verder te gaan, maar iets in mij zegt dat ik daar iig beter even mee kan wachten tot deze buien over zijn
Hier nog mooi weer hoor. Beetje lichte bewolking en vanachter glas lijkt het lekker warm.
Net zeiknat terug van een ronde Geestmerambacht 
Het is hier erg brommerig , en er vallen pittige buien
Het is hier erg brommerig , en er vallen pittige buien
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ja, ik zag het op de sportwebcam(er was een bull terrier wandeling vandaag, vandaar dat ik even keekEls&Flow schreef: Wij zaten heerlijk in het zonnetje op het strand, maar er drijven duistere wolken het strand op. Zon weg, lucht compleet staalgrijs, flink windje erbij.. tijd om naar huis te gaan.
Ik heb alles heerlijk tegenover elkaar openstaan. Temperatuur is heerlijk, flink briesje, ook lekker.
- Ruby/Billy
- 5-sterren

Het is broeierig en het regent hard met heel veel wind, niet leuk meer
Net nog heerlijk warm in de zon gewandeld. Er komen nu wat wolken over maar de zon schijnt er nog tussendoor. In het zuidoosten wonen is vandaag zo verkeerd nog niet 
Theo!!Cathelijn schreef: Net nog heerlijk warm in de zon gewandeld. Er komen nu wat wolken over maar de zon schijnt er nog tussendoor. In het zuidoosten wonen is vandaag zo verkeerd nog niet![]()
-Saskia- schreef: Theo!!![]()
Hier ook regen inmiddels
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier is een half uurtje geleden een klein buitje gevallen.
8 cm sneeuw