Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Geen zin
T zal wel gerookte vis worden, met aardappeltjes en sla, denk ik, of anders witte kool met rijst en een gebakken ei, of gebakken spekjes met groentemix en aardappeltjes, ehm... of toch naar de pizzeria 
Elandenhart op? 
- Inge en Bono
- 5-sterren

Hier wordt 't fazantenboutjes, bio geitvlees en groentemix verdories; verkeerde vriezer
Ehhhh, geen idee, gelukkig eten wij altijd laat (en zit ik eigenlijk nog steeds blubbervol van eten bij schoonouders gisteravond)
Ehhhh, geen idee, gelukkig eten wij altijd laat (en zit ik eigenlijk nog steeds blubbervol van eten bij schoonouders gisteravond)
Hutspot. Met een vega-kaas-ding. En jus (de kruidenboter van gisteren gebruikt).
stamppot wortels met speklapjes en appelmoes

-
Martine-Tom
Hier werd het gehakt, met een zwik groente uit de vriezer erbij, wat pasta, tomatensausje....best lekker 
- Angelique
- 5-sterren

Het wordt bleomkool met gorgonzolasaus. 
Lijkt me lekker. Wat erbij?Angelique schreef: Het wordt bleomkool met gorgonzolasaus.![]()
- Pauline
- 5-sterren

Stttt..... niet verder vertellen!!! Chocolade kikkers en muizen gevuld met fondant..... 
- Angelique
- 5-sterren

Ik heb nog een pleuruitelkaarvegaflapLizzy schreef: Lijkt me lekker. Wat erbij?
Visding en frietjes. Uit de oven. 
- Inge en Bono
- 5-sterren

Als ik dit lees, denk ik zomaar dat jij wel een hele dikke knuffel kan gebruiken, dus vangen;Pauline schreef: Stttt..... niet verder vertellen!!! Chocolade kikkers en muizen gevuld met fondant.....![]()
- Pauline
- 5-sterren

Daar ben ik altijd dol op lieve Inge, dank je wel!!!Inge en Bono schreef: Als ik dit lees, denk ik zomaar dat jij wel een hele dikke knuffel kan gebruiken, dus vangen;![]()
![]()
Maar dit was echt zonder reden..., niet helemaal waar.... Had daarvoor een "heftige" strijd geleverd met Joep. Die vertikte het om te oefenen en wilde alleen maar in de modder liggen. Nou dan ga ik ook in de modder liggen en een potje met hem worstelen, maar winnen zal ik het. In mijn geval is 1 ding zo klaar als een klontje.... Ik ben nog eigenwijzer dan mijn teckel.
Ik dacht ook meteen: knuffels!Pauline schreef: Daar ben ik altijd dol op lieve Inge, dank je wel!!!
Maar dit was echt zonder reden..., niet helemaal waar.... Had daarvoor een "heftige" strijd geleverd met Joep. Die vertikte het om te oefenen en wilde alleen maar in de modder liggen. Nou dan ga ik ook in de modder liggen en een potje met hem worstelen, maar winnen zal ik het. In mijn geval is 1 ding zo klaar als een klontje.... Ik ben nog eigenwijzer dan mijn teckel.![]()
Maar dan krijg je ze gewoon zomaar
Eigenwijs, ik denk zomaar dat een Teckel ook wel iets voor mij is
- Pauline
- 5-sterren

Denk het ook wel!Kim_S schreef: Ik dacht ook meteen: knuffels!
Maar dan krijg je ze gewoon zomaar
Eigenwijs, ik denk zomaar dat een Teckel ook wel iets voor mij is![]()
En ik blijf maar piekeren... is het nou een hevige of een heftige?