Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Het was moeilijk. Allebei nog moe en brak, maar toch dapper om boodschappen. Blijkt de lidl dicht. Netto heb ik een hekel aan voor de week-boodschappen, ik kan er moeilijk dingen vinden. Dan maar ff snel voor vandaag en morgen. Makkelijk. Pizza. Geen lekkere pizza's in de vriezer. Dan maar even bij de turk kijken die er zit. Die had geen pizza's.
Lang verhaal kort; we kwamen met chinees thuis.
Lang verhaal kort; we kwamen met chinees thuis.
T is een beetje aardappelpuree met wat boontjes uit de vriezer en een achtergebleven visje van de kapitein voor meneer geworden. En komkommer. Rare combi. Zal we aan maandag liggen. Morgen doe ik m'n best weer. Als ik weer trek heb. 
Ik zou zeggen hevige. Anne weet het vast wel!Pauline schreef: Denk het ook wel!
En ik blijf maar piekeren... is het nou een hevige of een heftige?
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Zelfs als we niet samen eten lijkt het nog op elkaar-Saskia- schreef: Kip visding en frietjes. Uit de oven.![]()
GMTA 8)MarijeEnBoomer schreef: Zelfs als we niet samen eten lijkt het nog op elkaar![]()
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
Pompoensoep en een afgebakken stokbroodje met kruidenboter er al in. Kant en klaar.
- - Judith -
- 5-sterren

Een soort lasagne van aubergineplakken (van tevoren gebakken) en plakjes tomaat, met daar overheen een tomaten/gegrillde paprikasaus, daarbovenop mozzarella in plakjes en dáár weer geraspte parmezaan op. Nog vijf minuten, dan is het klaar 
- -Annemarie-
- 5-sterren

Broccolisoep met champi's. Van eigen getrokken bouillon; heeft de hele nacht in de onderste oven gestaan. Moyra krijgt deze week de groenten die erbij zaten en het vlees van de ossenstaart. Ze stond al bijna te kwijlen toen de soep aan het afkoelen was. 
Crackertje kruidenboter bij.
Crackertje kruidenboter bij.
-
BusKay
Martine-Tom schreef: Hier werd het gehakt, met een zwik groente uit de vriezer erbij, wat pasta, tomatensausje....best lekker![]()
Angelique schreef: Het wordt bleomkool met gorgonzolasaus.![]()
De inspurazzie kwam welll errruuggg laatt hoor dames!!!Kim_S schreef: Gelukkig had ik nog andijviestamppot in de vriezer. Anders had ik ook geen idee gehad![]()
Enne Elfstedenandijviesnotpot lijkt me nou ook niet zo'n succes
Het was anders heel lekkerBusKay schreef: De inspurazzie kwam welll errruuggg laatt hoor dames!!!![]()
![]()
Enne Elfstedenandijviesnotpot lijkt me nou ook niet zo'n succes![]()
![]()
![]()
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Fanne en de kindjes: tomatensoep met ballekes en voor mij Erwtensoep met spekjes voor mij.
Buh ik haat het om 17u al te moeten eten voor men avondmaal want nu heb ik terug honger...
Buh ik haat het om 17u al te moeten eten voor men avondmaal want nu heb ik terug honger...
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
De bloemkool moest hoognodig op: penne rigatte met bloemkool en walnoten: http://www.jamiemagazine.nl/nl/recepten ... noten.html
't was goed te eten, nog best wel veel "saus" over dus morgen nog maar een keer.
Er ligt ook nog een halve bloemkool slap te worden in de koelkast...
't was goed te eten, nog best wel veel "saus" over dus morgen nog maar een keer.
Er ligt ook nog een halve bloemkool slap te worden in de koelkast...
Zoiets had ik ook laatst gemaakt....heerlijk vond ik t!- Judith - schreef: Een soort lasagne van aubergineplakken (van tevoren gebakken) en plakjes tomaat, met daar overheen een tomaten/gegrillde paprikasaus, daarbovenop mozzarella in plakjes en dáár weer geraspte parmezaan op. Nog vijf minuten, dan is het klaar![]()
Volgens het recept wat ik had moest er ook iets van gepureerde tomaten op (pakje) maar die had ik niet, heb n klein beetje chilisaus er tussen gestrooid......echt lekker!
Zondag chinees, gister als lunch saucijzenbroodje en als avondeten friet.
Vanavond heb ik voor mezelf de rest van de babi pangang mee gekregen, maar daar ga ik bloemkoolrijst en boontjes bij maken. Dan krijg ik in ieder geval ook weer eens groenvoer binnen. Meneer K eet dan vegaballetjes, rijst en boontjes.
Vanavond heb ik voor mezelf de rest van de babi pangang mee gekregen, maar daar ga ik bloemkoolrijst en boontjes bij maken. Dan krijg ik in ieder geval ook weer eens groenvoer binnen. Meneer K eet dan vegaballetjes, rijst en boontjes.
Vanavond eet ik zuurkool stamppot