Lekker !!! Richard lust het niet, dus wij eten het nooit
Ik zou vandaag de snijbietplant uit de tuin kortwieken en we zouden dat eten, roergebakken met veel knoflook, champignons en ui en met kruidenkaas en ravioli. Maar ik heb vreselijk veel zin in frietjes 8)
Nynke schreef:
Lekker !!! Richard lust het niet, dus wij eten het nooit
Ik zou vandaag de snijbietplant uit de tuin kortwieken en we zouden dat eten, roergebakken met veel knoflook, champignons en ui en met kruidenkaas en ravioli. Maar ik heb vreselijk veel zin in frietjes 8)
Ik lust het ook niet, maar meneer Lique eet het per winter wel een aantal keer. Dan maak ik voor hem voor 2 dagen zuurkoolstamp en voor mezelf 2 dagen wat anders.
Trakteer mijzelf zo maar op een lekkere cheeseburger.
Vanavond alleen eten. Ga preirolletjes uit de oven maken (ligt nog halve prei die op moet) en dan maar iets van aardappelkroketjes ofzo erbij
Pauline schreef:
Daar ben ik altijd dol op lieve Inge, dank je wel!!!
Maar dit was echt zonder reden..., niet helemaal waar.... Had daarvoor een "heftige" strijd geleverd met Joep. Die vertikte het om te oefenen en wilde alleen maar in de modder liggen. Nou dan ga ik ook in de modder liggen en een potje met hem worstelen, maar winnen zal ik het. In mijn geval is 1 ding zo klaar als een klontje.... Ik ben nog eigenwijzer dan mijn teckel.
Agree met Kim; dan was het een zomaar knuffel
Kim_S schreef:
Ik dacht ook meteen: knuffels!
Maar dan krijg je ze gewoon zomaar
Eigenwijs, ik denk zomaar dat een Teckel ook wel iets voor mij is
Teckels zijn leuk!! Maar de meneer vindt ze wat klein, dus dat wordt niks. Bull terriërs zijn ook eigenwijs en niet zo heel klein
Vanavond bietenstamppot met een speklapje; lievelingseten van meneer I&B
Inge en Bono schreef:
Agree met Kim; dan was het een zomaar knuffel
Teckels zijn leuk!! Maar de meneer vindt ze wat klein, dus dat wordt niks. Bull terriërs zijn ook eigenwijs en niet zo heel klein
Vanavond bietenstamppot met een speklapje; lievelingseten van meneer I&B
Beren zijn ook eigenwijs en niet zo klein
Ik eet nu sla en straks restjes chinees.
Van de bbq zijn er nog 6 maiskolven over, iemand een idee wat ik daar mee kan doen? Het is niet echt bbq weer meer zeg maar..