Haha, gewoon Bondu-elleke dan, ik wordt al heel vaak Elleke genoemd, mijn naam is ook heul raar om uit te spreken.Kim_S schreef: BonduelleEelke![]()
Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
Echt? Ik zou jouw naam uitspreken zoals het er staat. Niet goed?
-
Martine-Tom
Fonetisch spreek ik hem uit als ilke.Nadia schreef: Echt? Ik zou jouw naam uitspreken zoals het er staat. Niet goed?
Hier word het verse tomatensoep, met balletjes en zelf gemaakte heksenkaas
Hmm. Ik niet. Ik zoals elke maar dan met de lange e uit een.
Eelke verlos ons! :p
-
Martine-Tom
Als ik dat doe breek ik mijn tong op de LK combiNadia schreef: Hmm. Ik niet. Ik zoals elke maar dan met de lange e uit een.
Jaa daar heb ik dus ook moeite meeMartine-Tom schreef: Als ik dat doe breek ik mijn tong op de LK combiKlein splaakgeblek, het komt er dan uit als eeejlke
![]()
Maar zoals Nadia het zegt moet het dus. Eel-ke
Maar meestal zeg ik zelf ook Ilke. Maar soms heet ik dus ook Illeke, Elleke, of zelfs Joke. Vooral bij cliënten
Mijn vriend zegt meestal é. Maar ik denk dat hij dat ook zou zeggen als ik anders zou heten
Prakkie bietjes mer verse worst vanavond en morgen boerenkoolstamp met rookworst. Zo niet spannend! Kwam wel een recept tegen voor zelfgemaakte Turkse pizza's. Lijkt me wel wat maar momenteel nog niet geschikt voor mijn maag/darm stelsel. Het weekend gaan we dus weer spannend doen.
Wat zit er in die pleuruitelkaarvegahap?Angelique schreef: Ik heb nog een pleuruitelkaarvegaflapMeneer een varkensfilettje en wat aardappelknikkers.
Gekookte piepers met snijbonen (aanbieding Lidl), vega ballen van de Lidl (ik vind ze een soort van eetbaar wel) en pindasaus.
Ik had zin in bonen, maar meneer wil een bakje. Dan krijgt hij ook een bakje.
Bakje met?
- - Judith -
- 5-sterren

Ik eet een Kimmetje: zelfde als gisteren. En morgen waarschijnlijk weer
.
- Judith - schreef: Ik eet een Kimmetje: zelfde als gisteren. En morgen waarschijnlijk weer.
Aldi-voer.Nadia schreef: Bakje met?
De zuurkoolstamppot was heerlijk. Heb meteen voor een paar dagen gemaakt en 1 gedeelte gaat dadelijk in de diepvries zodat ik die eens kan pakken als ik weinig tijd heb