Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
geroerbakte witte kool met spekkies, kerrie en zoete paprikapoeder, gekookte aardappels, kaaspusflappen van Valess en als desert rote Grütze met deense vanillesaus.
Nu ligt er nog 1/4 witte kool... Geen idee wat ik er mee ga doen.
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
Pasta met tonijn. Had nog zoveel over. Morgen eten we het weer. Maar dan uit de oven met kaas 
- - Judith -
- 5-sterren

Regenboogwortels met yoghurtknoflooksaus-met-kappertjes-en-peterselie. Met rundervink en tomatenslaai met veel peterselie en schapenkaas van de Turkse hapjesmeneer 
Ovenspaghetti, yummie!
Koolsalade van maken !!!Mowgli schreef: geroerbakte witte kool met spekkies, kerrie en zoete paprikapoeder, gekookte aardappels, kaaspusflappen van Valess en als desert rote Grütze met deense vanillesaus.
Vanavond ben ik precies 9 jaar in Berlijn. Dit gaan we vieren met een etentje bij de chinees... Fouter kan het niet, romantisch eten bij de chinees
Maar dit is er wel 1 die zonder glutamaten kookt 
Lekker toch, eten bij de Chinees!
Ik maak vanavond maar eens pasta.
Ik eet vanavond pizza
Vanavond dan eindelijk de bonen, aangezien het gisteren ineens Yellow Arches werd.
-
BusKay
Gegrilde kip uit ons grilletje, spitskoolsalade met kidneybonen in olie/azijndressing met lenteui en oregano, gebakken aardappeltjes..
-
BusKay
Ik vraag me af waar het fout kan gaan bij boerenkool.. tenminste als we het over boerenkoolstamppot hebben..Jantina schreef: Boerenkool. Poging zoveel.
Wat ik me voor kan stellen is dat je het water vergeet in de pan en dan heb je zwarte boerenkool!!
En hier zit de overtreding want zwarte boerenkool mag niet net als zwarte piet...
Zwarte boerenkool mag wel, maar dan heet het cavolo nero. Is heel hip.
- - Judith -
- 5-sterren

Het restant van de tomatenslaai en knoflooksaus van gisteren, met falafelballetjes. Vanavond linzenpompoensoep maken
.
Pannenkoeken met spek en kaas. En voor 1 van de dochters droge tucjes, haar maag was nogal van slag vannacht 
- Pauline
- 5-sterren

Ja.... beter dan van!Lizzy schreef: Lekker toch, eten bij de Chinees!
Hier is een bietensalade volgens het recept van Lizzy in de maak en de Chinese tomatensoep is ook in voorbereiding.