Wandellaarzen

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Wandellaarzen

Jacqueline&Rica
4-sterren
4-sterren

Bericht door Jacqueline&Rica »

-Annemarie- schreef: Ik loop al 10 jaar op deze:

Afbeelding
http://www.decathlon.nl/laarzen-parcour ... 28644.html

De neus en hiel zijn al een paar keer geplakt met bandenplakkers.  :D  Zie je niks van want er zit toch altijd modder op.  :biggrin2:
Ze zijn nu wel hard aan vervanging toe.

Vallen deze laarzen klein of groot? Ik ben ook aan het kijken voor laarzen maar vind het zo lastig... :-\
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Ricamylove schreef:
Vallen deze laarzen klein of groot? Ik ben ook aan het kijken voor laarzen maar vind het zo lastig... :-\
Ik heb de maat 36 en ik moet 2 paar dikke sokken aan in deze laarzen. Ik heb van schoenen normaal ook maat 36, maar ik heb smalle voeten en dat is met veterschoenen makkelijker op te vangen dan met laarzen.
Jacqueline&Rica
4-sterren
4-sterren

ik heb een hoge wreef en best brede voeten, heb normaal maat 40.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Ricamylove schreef: ik heb een hoge wreef en best brede voeten, heb normaal maat 40.
Kwestie van passen. Ik heb heel flauw gedaan. Passen in een winkel, online goedkoper besteld. Vond het voor deze prijzen een te grote gok om te kopen zonder passen.
Jacqueline&Rica
4-sterren
4-sterren

oke ik zal is kijken of er een winkel in de buurt is die ze verkoopt en dan passen  :)
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Ricamylove schreef:
Ik heb maat 39 en pas daar goed in, met een paar dikke sokken. Met dunne sokken meer ruimte (duh), maar ik hou er wel van het gevoel te hebben dat de laars stevig om mijn voet en enkel zit, dus ik heb meestal dikke sokken. Ze lopen echt fantastisch. Ik heb net mijn tweede paar laten bezorgen, de eerste zijn 4,5 jaar oud en nog prima bruikbaar (waterdicht ondanks wat scheurtjes op de plek waar de tenen buigen bij het lopen, maar ik heb ze dan ook maar twee keer in hun leven ingesmeerd bij wijze van verzorging ::)), maar ik heb er zoveel op gelopen dat met name de hakken aardig versleten waren, en het profiel was ook niet meer als nieuw (duh). Goeie smoes dus om de Duitse economie weer wat te stimuleren. :biggrin2: En ik voel me weer als een jonge godin in die nieuwe laarzen, dus ook ik kan de Parcours 2 Iso alleen maar aanraden.
Jacqueline&Rica
4-sterren
4-sterren

ik zit nu alleen nog te twijfelen tussen deze en de lederen laars lady ontaro van de anwb. maar dat zal een kwestie van passen zijn
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Ricamylove schreef: ik zit nu alleen nog te twijfelen tussen deze en de lederen laars lady ontaro van de anwb. maar dat zal een kwestie van passen zijn
Over de laarzen van de ANWB heb ik hier nog nooit een goed woord gelezen vrees ik.
Hylos
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hylos »

Nou ik heb inmiddela laarzen gekocht (ik zou alleen kijken en passen maarja  ::))

Dit zijn ze geworden, Greenwich laarzen:

Afbeelding

Niet helemaal waterdicht, naar ze zitten zo lekker en ik vind ze mooi.. qua uiterlijk precies wat ik zocht en prijstechnisch ook oké  :biggrin2:
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Ricamylove schreef: ik zit nu alleen nog te twijfelen tussen deze en de lederen laars lady ontaro van de anwb. maar dat zal een kwestie van passen zijn
Als ze nat worden gaan ze naar kattenpis stinken. :(
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Els&Flow schreef: Als ze nat worden gaan ze naar kattenpis stinken. :(
Heb ik dat toch goed onthouden,  dat ik er niet veel goeds over heb gelezen  :biggrin2:
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

pike schreef: Heb ik dat toch goed onthouden,  dat ik er niet veel goeds over heb gelezen  :biggrin2:
Of je hebt wat selectief gelezen natuurlijk, want met mij zijn er toch echt meerdere geweest die er wel tevreden over waren of zijn.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Jaha, ik. Ik ga er mijn 4e winter mee in inmiddels :)
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

Hylos schreef: Op gewone ondergrond wellicht geen probleem.. heb "vroegah" heel wat kms gemaakt op mn groene dunlopjes. Maar wij banjerden door de sloten, drek, lagen sneeuw e.d. en gut wat werden je tenen daar koud en pijnlijk van  :-X

Verder, crisis wat zijn die dingen allemaal duur zeg  :o Ik heb helaas een behoorlijk beperkt budget (verplicht van mezelf  :biggrin2:) dus dan valt er veel af.
Ik moet geloof ik maar eens de hort op om te passen bij outdoor en ruiterwinkels of zo.
Is dit misschien wat voor je:
http://www.decathlon.nl/dameslaarsjes-s ... #avantages
Hylos
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hylos »

Dankje maar als je een stukje teruglees kun je zien dat ik vandaag al laarzen gekocht heb!
Deze zijn ook leuk trouwens!  :biggrin2:

Plaats reactie