Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
Pizzaburger en een halve quattro formaggi pizza.
Gehaktballetjes en restjes uit de vriezer die op moesten (doperwten en asperges) en gekruide bulgur. Als toetje straks is er een kale banaan.
in de oven geroosterde pompoen, knolselderij en venkel met gekookte aardappels (uit de tuin van de broer van onze buuv van de 3e verdieping) en een gebakken visje.
Hutspot met rollade die over was van gisteren. Voor morgen alvast pompoensoep gemaakt.
Wat gooi jij door de bleekselderijsalade?-Annemarie- schreef: Roergebakken courgette met paprika en Surinaamse kruiden, bleekselderijsalade en worstjes.
Grillpan staat in de oven op te warmen, de rest is al klaar.
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

nu brocoli-spek quiche aan het maken voor morgen (heb morgen geen tijd om te koken) en vanavond eten we lof mer ham en kaas, kipkluifjes en gebakken aardappeltjes 
chili con carne uit de vriezer met rijst.
Een bouillonnetje denk ik. Mijn ingewanden willen niet meewerken 
Voor de rest van de familie kippenpoten uit de oven, met puree en groente.
Voor de rest van de familie kippenpoten uit de oven, met puree en groente.
't is nog vroeg, dus ik weet het nog niet...
-
annielaumen
- 5-sterren

Witlof ovenschotel
-
BusKay
Inderdaad vind het ook nog vroeg...
Net uitsmijtertje ham/kaas gehad dus...
Net uitsmijtertje ham/kaas gehad dus...
Ik heb macaronischotel besteld voor vanmiddag. Oh, die is wel vegetarisch hoor meneer, wist u dat? Nee, maar dat geeft niet hoor. *in mijn hoofd: Zondag nog een dikke 400g kogelbiefstuk weggewerkt*
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

BPWR: ik heb een heleboel tomaten die op moeten, maar geen zin in tomatensoep of pastasaus. Weet iemand iets keks? Of anders het recept van een héééél lekkere tomatensoep? Viggetaries?
Tunnbröd smeren met mayo, stukkies tomaat erop, mjammie! Je kan eventueel nog wat andere dingetjes (kaas, en / of rauwkost) toevoegen.
Oprollen en smullen maar
Voor de rest van de voorraad zou ik inderdaad een soepie aanbevelen. Heb alleen geen recept
Oprollen en smullen maar
Voor de rest van de voorraad zou ik inderdaad een soepie aanbevelen. Heb alleen geen recept
-
Martine-Tom
plakjes in een ovenschaal, olie mengen met kruiden naar smaak en eroverheen druppen, en afdekken met mozarella, in de oven op 200gr tot de mozarella gesmolten is (zelf doe ik er dan nog gehakt met kruiden door maar die kan je gewoon weglaten natuurlijk).Anne in Duitsland schreef: BPWR: ik heb een heleboel tomaten die op moeten, maar geen zin in tomatensoep of pastasaus. Weet iemand iets keks? Of anders het recept van een héééél lekkere tomatensoep? Viggetaries?