Angelique schreef:
Of je hebt wat selectief gelezen natuurlijk, want met mij zijn er toch echt meerdere geweest die er wel tevreden over waren of zijn.
Dan zal ik vanaf nu onthouden dat er ook tevreden klanten zijn wat ik mij nu wel afvraag, stinken ze bij jou en Eelke dan niet naar kattenpies als ze nat worden ??
pike schreef:
Dan zal ik vanaf nu onthouden dat er ook tevreden klanten zijn wat ik mij nu wel afvraag, stinken ze bij jou en Eelke dan niet naar kattenpies als ze nat worden ??
Helemaal fris ruiken ze niet nee, maar dat ligt meer aan mijn zweetpoten denk ik hoor ik heb er wollen inlegzooltjes in die ik af en toe vervang.
pike schreef:
Hier in ieder geval niet en diegene die ik nu heb zijn mijn 3de paar en ik heb het bij vorige exemplaren ook nooit gehad.
Ricamylove schreef:
Vallen deze laarzen klein of groot? Ik ben ook aan het kijken voor laarzen maar vind het zo lastig...
Bij mij vallen ze best groot. Heb normaal maat 39, van deze laarzen ook. In de breedte zijn ze wat ruim, maar dat is niet heel erg vind ik.
Ik schopte de ANWB laarzen maat 39 (38 was te klein) zó uit, dat lukt met deze niet.
Kuit is verstelbaar, handig als je in een extreem koude winter lange ski sokken aantrekt.
Hylos schreef:
Nou ik heb inmiddela laarzen gekocht (ik zou alleen kijken en passen maarja )
Dit zijn ze geworden, Greenwich laarzen:
Niet helemaal waterdicht, naar ze zitten zo lekker en ik vind ze mooi.. qua uiterlijk precies wat ik zocht en prijstechnisch ook oké
pike schreef:
Aha dan ben je dus echt wel tevreden over deze laarzen
Ja, want ik zag vanmiddag dat ze nu weer een goed modelletje (in de juiste kleur) hebben en dus laat ik vandeweek paar nr 4 aanrukken.
Moet ik zeggen dat paar nr.2 een week of 3 voordat de garantie (2 jaar) verviel op de zool van voor tot achter openscheurde en ik paar nr 3 dus gratis ter vervanging kreeg. Nr 3 is nu 3 jaar oud en wandelen nog goed, maar de mooiigheid is er wel vanaf. (geen goede zorgen hier dus)
Weet je dat Xenos de goedkope versie van deze sokken verkoopt? Loop overal blaren op en kon bij wandelingen eigenlijk alleen die Falke's aan, maar bij deze Xenos-wandelsokken heb ik evenmin blaren. En ze zitten/passen echt goed!!
FLJTS schreef:
Weet je dat Xenos de goedkope versie van deze sokken verkoopt? Loop overal blaren op en kon bij wandelingen eigenlijk alleen die Falke's aan, maar bij deze Xenos-wandelsokken heb ik evenmin blaren. En ze zitten/passen echt goed!!
Goeie tip, ik moet toch naar de stad en ga dan gelijk naar de Xenos. Thanks.
FLJTS schreef:
Vandaag naar de anwb-winkel geweest met als doel een paar nieuwe laarzen te scoren. helaas niet gelukt. Het beoogde model, hoog, zwart en met elastische inzet bij de kuiten zat rond de kuiten zo vreselijk strak dat het onprettig te noemen was. En dan had ik nog niet eens een normale spijkerbroek aan. Ervaring leert dat laarzen daar niet aan meerekken doen, dus de laarzen die overigens wel mooi waren sipjes terug in het rek gezet. De andere modellen.....te kort, gewoon stom, foute kleur enz. maar laten staan.