Oh, dat stelt echt niks voor hoor. Een ui fruiten in lekker wat olie (ik vind kokosolie lekker maar olijf kan ook). Dan een fijn gesneden Spaanse peper erbij. Even mee fruiten. Dan een theelepel honing of suiker mee "fruiten". Dan een lekkere theelepel kerrie mee fruiten. Dan een blik tomaten in stukjes erbij. Ook Eieren hard koken. Die in de saus leggen. Opwarmen en verse koriander erbij doen (niet mee koken). Nou, ik eet het met groenten/rijst.Anne in Duitsland schreef: Doe 's recept? *pretty please* Ik wilde een Kimmetje doen, maar dit klinkt erg lekker!
Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
We hebben bezoek dus ik doe een beetje mijn best
Nynke´s spruitjes, met cashewnoten en spekjes en ui en knoflook, gebakken aardappeltjes en wilde zalm.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Dank! Eenvoudig en lekker, helemaal mijn ding momenteel! Ik ga hiermee aan de slag zodra de koekenpan is afgekoeld. Die had ik met olijfolie op de keramische kookplaat gezet, stand 3, en vervolgens een klein beetje vergeten.Lizzy schreef: Oh, dat stelt echt niks voor hoor. Een ui fruiten in lekker wat olie (ik vind kokosolie lekker maar olijf kan ook). Dan een fijn gesneden Spaanse peper erbij. Even mee fruiten. Dan een theelepel honing of suiker mee "fruiten". Dan een lekkere theelepel kerrie mee fruiten. Dan een blik tomaten in stukjes erbij. Ook Eieren hard koken. Die in de saus leggen. Opwarmen en verse koriander erbij doen (niet mee koken). Nou, ik eet het met groenten/rijst.
- Pauline
- 5-sterren

Varkenshaas met pruimen, abrikozen en tomaatjes uit de oven, sla erbij.
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

Brocoli/spekjes quiche met boursin cuicine aardappelblokjes en lekker veel kaas 
Het zijn kippenpoten uit de oven met slaai geworden. Spinazie etc schuift door naar morgen.
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
Wij waren vanmiddag bij de Ikea voor een opvouwbare eetkamertafel (http://www.ikea.com/de/de/catalog/products/10290221/) en die moest natuurlijk ook in elkaar gezet worden. Daarom waren we wat laat vandaag en hebben uiteindelijk een kipfilet-burger en patat bij de pub om de hoek gehaald.
Ik doe een internationale week. Naast China, heb ik nu ook Griekenland aangedaan.
Laat ik je nog wat tips geven voor de rest van de week:-Saskia- schreef: Ik doe een internationale week. Naast China, heb ik nu ook Griekenland aangedaan.
- Turkije
- Italië
- Mexico
- Nepal (kan dat in Den Haag? in A'dam wel)
- India
- Groenland
Deze zou ik je aanbevelen:koekje schreef: Laat ik je nog wat tips geven voor de rest van de week:
- Turkije
- Italië
- Mexico
- India
- Groenland![]()
- Turkije
- Italië
- Mexico
- België
- Zweden
- Amerika
Nepal?? Groenland?? WTF?koekje schreef: Laat ik je nog wat tips geven voor de rest van de week:
- Turkije
- Italië
- Mexico
- India
- Groenland![]()
Jij snapt mij!Kim_S schreef: Deze zou ik je aanbevelen:
...
- Amerika![]()
Dat dacht ik! MMMMM-Saskia- schreef: Nepal?? Groenland?? WTF?
Jij snapt mij!![]()
-
annielaumen
- 5-sterren

Vanmiddag klein kommetje bloemkoolsoep
Vanavond gewokte spinazie met gegrilde zalm
Vanavond gewokte spinazie met gegrilde zalm
Ik eet vanavond zuurkoolstamppot bij mijn opa en oma
- CindyMayella
- 5-sterren

Aardappels, kidneybeans en een schnitzel.......