Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
gebakken visje, gebakken aardappels, diepvries sperziebonen en toe hadden we vanille roompudding met verse bramen en verse frambozen.
- Charlie Angel
- Moderator
Hier hadden we lekker pasta met gehakt, veel groente en knoflook en natuurlijk kaas.
Wederom een kimmetje, want we hebben voor morgen ook nog.
Wederom een kimmetje, want we hebben voor morgen ook nog.
mjah ik had het mes net voor het snijden nog aangezetMini's 3-tal schreef: Weet je zeker dat je mes scherp genoeg is? Als het vaker gebeurd, zou dat best logisch kunnen zijn. Heb hier een Ikea slijpertje en dat ding doet wonderen.
Heerlijk. Aardpeerpuree vers uit de tuin, coleslaw, rode kool en een couscousburger.
Ik wilde vis met een bordelaise kruidenkorst maken. Maar ik gooi de friet pan aan.
Onze catsittter komt vandaag eten. Hij eet veel en houdt niet van gezond eten: patat met schni-schna-schnitzel, tomaten-mozzarella salade en Dr. Oetker mousse au chocolat uit een pakje...
Hier staat de eerder geplande spinazie op het programma.
En hier de rauwe andijvie stamppot.
Soep met veel groenten en runderwort, peterselie-kaas scones erbij.
wij hebben DITgegeten met extra wat geroosterde pijnboompitjes en pompoenpit.
Was erg (erg) lekker en beslist voor herhaling vatbaar. Mede omdat het supersnel klaar is als je het uurtje marineren even buiten beschouwing laat.
Was erg (erg) lekker en beslist voor herhaling vatbaar. Mede omdat het supersnel klaar is als je het uurtje marineren even buiten beschouwing laat.
Dit was zooo lekker, moet ik even melden 
En zo simpel, een kom met twee scheutjes olijfolie, een scheutje appelciderazijn, zout en peper (ik heb een nieuwe zoutvervanger, gedroogd zeewier in een molentje, van de groene winkel) en daardoorheen gemixt een bakje verrassla (elke keer anders, met bijzondere bladgroentes voor in de sla, soms met een bloemetje erbij) en een half zakje rucolamelange, maar je kunt natuurlijk iedere sla gebruiken.
Dan een paar oesterzwammen, eekhoorntjesbrood, cantharellen en portabella's in stukjes gescheurd.
Die gebakken in kokosolie en over het bedje van de sla gedrapeerd.
Dan als final touch een stukje verse parmezaanse kaas geraspt.
Heerlijk
En zo simpel, een kom met twee scheutjes olijfolie, een scheutje appelciderazijn, zout en peper (ik heb een nieuwe zoutvervanger, gedroogd zeewier in een molentje, van de groene winkel) en daardoorheen gemixt een bakje verrassla (elke keer anders, met bijzondere bladgroentes voor in de sla, soms met een bloemetje erbij) en een half zakje rucolamelange, maar je kunt natuurlijk iedere sla gebruiken.
Dan een paar oesterzwammen, eekhoorntjesbrood, cantharellen en portabella's in stukjes gescheurd.
Die gebakken in kokosolie en over het bedje van de sla gedrapeerd.
Dan als final touch een stukje verse parmezaanse kaas geraspt.
Heerlijk
Taart als ontbijt, taart als lunch, tussendoor wat stokbroodjes met salade, wat chippies, en als avondeten pannenkoeken!
Nu als toetje nog chocola. Buuuuuuuuuurp 8)
Verjaardagsmenu; check!
(Meneer S is jarig vandaag
)
Nu als toetje nog chocola. Buuuuuuuuuurp 8)
Verjaardagsmenu; check!
(Meneer S is jarig vandaag
- Pauline
- 5-sterren

Meneer S van harte gefeliciteerd met je verjaardag!