Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Hm, ik werd net wakker met het idee meneer K te verassen met een tripje waddeneiland. Maar dat is gezien het weer niet echt een leuke verassing vandaag 
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Prima weer hoor hier!!Kaela schreef: Hm, ik werd net wakker met het idee meneer K te verassen met een tripje waddeneiland. Maar dat is gezien het weer niet echt een leuke verassing vandaag![]()
De voorspellingen waren me iets te slecht.MarijeEnBoomer schreef: Prima weer hoor hier!!
We hebben lekker in een natuurgebiedje gewandeld en we hebben het droog gehouden. Was erg fijn en de waddeneilanden gaan we een andere keer doen.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Logisch! Wij hadden ook een binnen programma bedacht voor vandaag maar er zit alweer een heerlijke droge duinwandeling op vandaag!Kaela schreef: De voorspellingen waren me iets te slecht.
We hebben lekker in een natuurgebiedje gewandeld en we hebben het droog gehouden. Was erg fijn en de waddeneilanden gaan we een andere keer doen.
Flow en ik waren net gestart met een dummy training, maar toen braken de sluizen open en die lijken voorlopig niet meer dicht te gaan.
Trainen in de regen vinden we stom, dus we waren al vrij vlot weer thuis. 
Volgens buienradar zou t een uurtje droog blijven. Dus hup met kind in wandelwagen en 4 honden de polder in . Precies een half uur gelopen en een regen! En dan nog dezelfde weg terug moeten.. ik was even not amused met de buienradar app.....
Ik heb heerlijk in het bos gelopen. In de regen! Echt een herfstwandeling 
Het is wel droog, maar ik waaide bijna van mijn paard af 
Hier hele dag rondgelopen in dierentuin Emmen en hele tijd droog geweest :-D
Hier gelukkig ook droog (bergentheim) alleen waaide we bijna weg xDdinky89 schreef: Hier hele dag rondgelopen in dierentuin Emmen en hele tijd droog geweest :-D
-
Martine-Tom
Kanonne wat is het koud!!
Tshirt, trui, vest en dekentje en heb het nog koud...ohja en de verwarming loeit ook al.
Morgen beginnen ze met de dakisolatie...ik laat mezelf in de waan dat het dan vast warmer aan gaat voelen in huis
Tshirt, trui, vest en dekentje en heb het nog koud...ohja en de verwarming loeit ook al.
Morgen beginnen ze met de dakisolatie...ik laat mezelf in de waan dat het dan vast warmer aan gaat voelen in huis
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik denk het wel! Hier is de aanbouw vorig weekend geisoleerd, en dat is meteen te merken: niet meer het gevoel dat je in je nakie de noordpool binnenstapt zodra je de deur van de huiskamer opendoet.Martine-Tom schreef: Kanonne wat is het koud!!
Morgen beginnen ze met de dakisolatie...ik laat mezelf in de waan dat het dan vast warmer aan gaat voelen in huis![]()
De weersverwachting is hier bijgesteld: het wordt geen -20 maar -16 woensdag. *haalt bikini weer uit de kast*
Volgende bolide wordt weer ietsje meer aerodynamisch.
Als ie schudt, rij je niet hard genoeg-Saskia- schreef:ik ben weer lekker heen en weer geshaked onderweg heen en terug naar Apeldoorn vandaag.
Volgende bolide wordt weer ietsje meer aerodynamisch.![]()
![]()
Mini's 3-tal schreef: Als ie schudt, rij je niet hard genoegAls je hard genoeg rijdt, heb je alleen nog maar tegenwind en zit je niet meer te schudden
![]()