Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Bietjes uit eigen tuin nog, aardappels en vissticks
Elk nadeel hep zijn voordeel!Pauline schreef: Dank je lieve Koek!Da's het mooie van leven..., altijd weer een nieuwe kans en de boog kan niet altijd gespannen staan. (De broek wel als ik zo doorga....).
Zeker niet!!! Geluk is wel dat ik een mega relaxte Eddie heb, die nergens warm of koud van wordt en het dus een prima idee vindt dat ik de keuken nu laat spuiten. Is ook wel weer leuk! Nadenken over kleurtjes enz.
Goed van Eddie, er meteen een positieve draai aan geven
Welke kleur(en) heb je in gedachten?
Ik zou witlof schotel maken, maar daar kwam ik 10 min voor ik weg ging achter, dus werd het lasagne uit de diepvries.
- Pauline
- 5-sterren

Ik weet het nog niet.... Het is een strakke keuken, maar de deurtjes hebben wij jaren geleden door een bevriende meubelmaker laten maken (zijn van eiken). Keuken stond dus altijd in de transparante beits, nadeel daarvan is dat het vergeeld. Nu twijfel ik dus.... Donkergrijze vloer, vindt een bruin/grijs tint waarbij de nerf zichtbaar blijft ook erg mooi. Morgen komt de spuitmeneer, die heeft vast wel ideeën.Kim_S schreef: Elk nadeel hep zijn voordeel!
Goed van Eddie, er meteen een positieve draai aan geven
Welke kleur(en) heb je in gedachten?
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
Gister had Aldi brocoli in overvloed, vandaag lag er nog maar 1 en die was van slechte kwaliteit. Daarom i.p.v. brocoli bloemkool genomen. We hadden er weer een pusflap van Valess bij en toe hadden we vanilliepudding met verse frambozen en verse bosbessen.Mowgli schreef: Ik heb besloten dat we brocoli met tomaat en kaas uit de oven gaan eten, gekookte aardappels en iets vegetarisch.
-
annielaumen
- 5-sterren

Vanavond braadworst en koolraapjes
Toetje chocolade mouse gemaakt van avokado en banaan
Toetje chocolade mouse gemaakt van avokado en banaan
Vandaag een Kimmetje macaroni 8)
Rodekool met aardappelpuree appelmoes en een eiwit bron uit de vriezer. Weet nog niet wat. Kipfilet misschien of stukje vis.
- Pauline
- 5-sterren

Speklapjes met sperzieboontjes en appel/komkommer-salade.
Hoe ging die appel/komkommer-salade ook alweer?Pauline schreef: Speklapjes met sperzieboontjes en appel/komkommer-salade.
- Pauline
- 5-sterren

Vooral makkelijk1Kim_S schreef: Hoe ging die appel/komkommer-salade ook alweer?![]()
Een appel aan stukjes en een stuk komkommer (ik gebruik een halve) aan stukjes, mayonaise met gedroogde dille en een beetje water tot een sausje mengen en dat doe je erdoor. Klaar!
Heb je geen dille, dan zijn er legio andere kruiden die je kunt gebruiken. Beetje kerrie vind ik ook altijd lekker.
Check!!!Pauline schreef: Vooral makkelijk1
Een appel aan stukjes en een stuk komkommer (ik gebruik een halve) aan stukjes, mayonaise met gedroogde dille en een beetje water tot een sausje mengen en dat doe je erdoor. Klaar!
Heb je geen dille, dan zijn er legio andere kruiden die je kunt gebruiken. Beetje kerrie vind ik ook altijd lekker.
Ga ik eens maken. Vast ook lekker bij macaroni
Ik weet het nog niet. Er ligt hier nog een halve bloemkool van gisteren in de koelkast oh en nog steeds een halve witte kool... Misschien iets met witte kool toveren.
-
Martine-Tom
Ik ben al de hele dag in touw om een rijsttafel voor 10 man te maken, tot zover kipketjap, kipsate naturel, rendang, indische gehaktballen en smoor djagin...het ruikt heerlijk maar geloof dat ik vanavond geen eten meer kan zien 
Nou ik heb er wel zin dat jij hier in de buurt komt wonen. Maak van housewarming maar Indische rijsttafel! 
(nee hoor, grapje
)
(nee hoor, grapje