Vriezer erbij kopen of grotere vriezer..wat is wijsheid?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Vriezer erbij kopen of grotere vriezer..wat is wijsheid?

Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Yep, samen met de katten eten ze om en nabij de 700 gram per dag  :)
Papalou
5-sterren
5-sterren

Bericht door Papalou »

Fijn dat er mensen hier zijn die reageren en dat je vrienden hebt die je over de drempel helpen..

toch in de buurt gaan kijken waar "ineens"een 368 liter vriezer stond...onderweg dacht ik nog: te groot, te groot , te groot...maar eenmaal daar...op slag verliefd...als je verliefd op een vriezer kan zijn...
mooi!!! Geeft ieg ruimte om mee te gaan doen aan lijntjes en diverse dingen in te slaan van wild voor komende zomer...

helemaal super. nu maar hopen dat hij het goed blijft doen in onverwarmde schuur, maar dat zal goed komen.
nu lekker in gaan kopen...wel beetje rustig aan ivm kijken wat goed gaat en niet met zijn builk, maar een aantal wildproducten weetik ieg zeker dat het goed is, dus kom maar op met die gans, haas en wilde eend!

dank weer voor alle reacties!

Enne...als er mensen in de buurt van wageningen zijn die samen willen bestellen/opslag nodig hebben..nu kan het nog!
Ruisje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruisje »

Gefeliciteerd!! :D
En net op tijd voor het wildseizoen.

[quote="Papalou"]
...
Enne...als er mensen in de buurt van wageningen zijn die samen willen bestellen/opslag nodig hebben..nu kan het nog!
[/quote]
Zeg nooit nooit :biggrin2: Ik ben een Hollandse Limburger ;)
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Ooo, ik weet precies wat je bedoelt als je zegt dat je verliefd bent op een vriezer! ;D Steeds als ik een nieuwe erbij heb, moet ik ook om het uur even gaan kijken hoe mooi ie is! ::) :biggrin2:

Gefeliciteerd met je nieuwe verslaving.  :biggrin2: En inderdaad wel slim: als je hond niet veel mag hebben, is het handig als je in één keer heel veel kunt inslaan van datgene wat ie wél mag hebben. Goed gedaan dus!
Shera
3-sterren
3-sterren

Bericht door Shera »

De grote geworden dus  :biggrin2:
Gefeliciteerd met je aanwinst ...
Papalou
5-sterren
5-sterren

Bericht door Papalou »

[quote="Shera"]
De grote geworden dus  :biggrin2:
Gefeliciteerd met je aanwinst ...
[/quote]

Jaa!! Ben er ook zo blij mee!!
GElukkig past hij tegen de achterwand van mijn mini-schuur, en heb ik eigenlijk best wat ruimte nog...andere indeling kan soms groot verschil maken...

nu mezelf een beetje inhouden met dingen kopen..want dat kost dan wel weer meer geld...ineens grote hoeveelheden kopen voor vele maanden ipv elke paar weken en af en toe gewoon wat kg's...maar heeel blij nog steeds!
Shera
3-sterren
3-sterren

Bericht door Shera »

Wij hebben hem vandaag gekregen.... Wauw wat een ruimte hahaha ik zit nu ook al op internet te kijken wat er toch allemaal wel niet inpast. Maar eerst maar eens alles uit de diepvries in de keuken erin gooien anders heb ik straks nog geen ruimte voor ons eigen eten .....

Plaats reactie