Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lof met ham en kaas, gekookte eieren en aardappeltjes uit de oven.
- Ruby/Billy
- 5-sterren

Ovenfrietjes, glutenvrije frikandel en als toetje vla.
- Pauline
- 5-sterren

Vanmiddag winterse uiensoep met bruine bonen erdoor (wat een wonder dat het hier nog windstil is) en nu volkoren crackers met zelfgemaakte heksenkaas (bedankt Martine
) en beenham.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
best wel-Saskia- schreef:ik heb röstirondjes in de oven liggen. Ook een soort van koken, toch?
![]()
Aardperensoep. Ik kom om in die dingen. Was nog lekker ook met kokosmelk en tikki massala.
-
Martine-Tom
En hoe vind je de zelfgemaakte heksenkaas??Pauline schreef: Vanmiddag winterse uiensoep met bruine bonen erdoor (wat een wonder dat het hier nog windstil is) en nu volkoren crackers met zelfgemaakte heksenkaas (bedankt Martine) en beenham.
- - Judith -
- 5-sterren

Gekookte wortels, aardappelpuree en een pusflap.
Glutenvrije frikandel?? ??? TsjongeRuby/Billy schreef: Ovenfrietjes, glutenvrije frikandel en als toetje vla.
Goed zeg!!! 8)-Saskia- schreef:ik heb röstirondjes in de oven liggen. Ook een soort van koken, toch?
![]()
AhaaaaaaaAngelique schreef: http://lmgtfy.com/?q=maultaschen
Diesleuk die Google
Laatst gewijzigd door Kim_S op do 06 nov 2014, 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Als je de oven zelf hebt aangezet wel.-Saskia- schreef:ik heb röstirondjes in de oven liggen. Ook een soort van koken, toch?
![]()
OT: de kikkererwtensalade die ik gisteren had willen maken maar die op mysterieuze wijze naar een komkommer en een handvol speculaasjes bleek te smaken
Wanneer je plek hebt voor 4 personen.Anne in Duitsland schreef: Als je de oven zelf hebt aangezet wel.
OT: de kikkererwtensalade die ik gisteren had willen maken maar die op mysterieuze wijze naar een komkommer en een handvol speculaasjes bleek te smaken, en drie sojaworstjes. Weggespoeld met een Roodkapje van Kim. Kim, wanneer kom je weer een keer naar Zweden?
![]()
En een boel Roodkapjes
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

We hebben net 18 m2 aangebouwd. Plek zat, toch? En voor jullie vinden we wel een stekje in de schuur.Kim_S schreef: Wanneer je plek hebt voor 4 personen.
En een boel Roodkapjes![]()
Daaaahaaaaag, hot-tubAnne in Duitsland schreef: We hebben net 18 m2 aangebouwd. Plek zat, toch? En voor jullie vinden we wel een stekje in de schuur.![]()
![]()
Whoop whoop! I did!Anne in Duitsland schreef: Als je de oven zelf hebt aangezet wel.![]()